Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
TREND PR Academy 2017

TREND PR Academy 2017

Prehovorte efektívne

04. apríl - 06. jún 2017 | NH Gate One, Bratislava

Minulé podujatia zo série PR Academy

Aj PR patrí k odvetviam, kde nové trendy výrazne formuje nástup onlinu a meniaci sa spôsob konzumácie obsahu, ktorý je naplno badateľný pri generácii Z – mladých ľuďoch a tínedžeroch, ktorí doslova vyrastajú s mobilom v ruke.

V novej edícii TREND PR Academy sa užšie zameriame na blogerov, vlogerov a využitie sociálnych sietí, pri ktorých je nevyhnutná čo najlepšia orientácia a značný používateľský skill. Zaoberať sa budeme prípadovými štúdiami a skúsenosťami odborníkov, ktorí v komunikácii úspešne využili online nástroje a nové formáty na zasiahnutie cieľovej skupiny.

V rámci programu sa hlbšie zameriame tiež na to, ako médiá fungujú a ako sa do nich dostať s pozitívnymi informáciami. O svoje skúsenosti sa podelia aj klienti a novinári. Reč bude tiež o tom, ako budovať vlastné médium a posilňovať komunitu.

V oblasti krízovej komunikácie bude súčasťou programu intenzívny mediálny tréning so simulovaným interview, návodom na zvládanie stresu a prípravou akčného plánu. Chýbať nebudú užitočné príklady z praxe od zástupcov spoločností, ktoré v kríze už museli komunikovať.

4. apríl

Novinár, bloger či vloger. Kto je viac?

- Na mieru šité PR kampane v médiách (lifestyle, ekonomické, online, TV, rádio)
- Klientske case studies: úspešné spolupráce s blogermi a vlogermi
- Youtuberi ako novodobí šíritelia informácií, na čo si dať pozor
- Pohľad novinára a klienta – v čom sa stretávajú a v čom je rozdiel
- Ako si vytvoriť vlastné médium a čo značke môže priniesť

17. máj

Sociálne siete ako nástroj predaja a budovania komunity, interná komunikácia

- Úspešné online kampane, ktoré predávajú
- Keď komunita na sociálnej sieti tvorí značku
- Koľko investovať do sociálnych sietí?
- Case studies – predaj alebo budovanie love brandu
- Facebook, Instagram, Snapchat či LinkedIn – čo funguje na sociálnych sieťach?

6. jún

Krízový mediálny tréning a reálne skúsenosti s krízou v online prostredí (sociálne siete, hejteri)

- Intenzívny krízový mediálny tréning v menších skupinách s obmedzeným počtom miest
- Zloženie krízového štábu a akčné kroky
- Interview na kameru, techniky rozhovoru, čo (ne)povedať, aby reputácia neutrpela
- Ako zvládnuť stres a zachovať si chladnú hlavu
- Praktické skúsenosti z krízovej komunikácie korporácií, farma firiem, energetických spoločností a produktových značiek

Prihláste sa

  1. TREND PR Academy 2017
    04. apríl - 06. jún 2017
  2. TREND Sales Academy 2017 - 2. séria
    20. apríl - 04. máj 2017
  3. Právnické fórum 2017
    25. apríl 2017
  4. Právnická firma roka 2017
    25. apríl 2017
  5. HR pre digitálny svet 2017
    25. apríl 2017

Partneri

Organizačný garant

Odborný partner

Mediálny partner

Kontakt

Nina Dzedzinová
email: nina.dzedzinova@newsandmedia.sk

News and Media Holding a.s.
TREND konferencie
Bajkalská 19B
832 15 Bratislava 2
tel: (02) 3213 1212

Tento web používa cookies