Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Horeca manažment 2014

Horeca manažment 2014

Len prežitie alebo aj prosperita?

19. - 20. marec 2014 | Hotel Minerál, Dudince

Minulé podujatia zo série HORECA manažment

Aké vyhliadky čakajú hotelierov a gastrobiznis v roku 2014? Vlaňajší rok neskončil najhoršie, na Slovensko prišlo o 16 percent viac návštevníkov a zlepšilo sa aj využitie ubytovacích kapacít. Čo treba urobiť, aby sa tento trend nielen udržal, ale aj ďalej zlepšoval?

Šance a prekážky

Hosť zaplatí len za to, čo mu prináša úžitok a zážitok. Chcel hodnotne využiť voľný čas, zotaviť sa, športovo vyžiť, užiť si príjemnú spoločnosť a popritom sa rozptýliť a zabaviť. Ako poskytnúť takého komplexné služby a čo najlepšie zaberá?

  • Kult zdravia a tela – trend zdravotného cestovného ruchu (tzv. fitnes a wellness) nie je typický len pre kúpeľné miesta, ale už aj centrá cestovného ruchu. Potvrdil to aj začiatok tohto roka bez snehu v lyžiarskych strediskách.
  • Osvedčil sa systém, v ktorom v jednom hoteli alebo reštaurácii existujú pod jednou strechou rôzne triedy s vyšším a nižším štandardom služieb a tým aj cenovou ponukou?  

Hotel je aj pre zisk

Ako udržať a zvyšovať profit hotela v slovenských podmienkach? Optimalizácia môže zlepšiť spokojnosť hostí, ale predovšetkým ziskovosť. Objavte, aké riešenia sú k dispozícii a dávajú šancu na návratnosť investícií.

  • Aj cena je nástroj na to, ako zachovať a zlepšiť spokojnosť zákazníkov. Revenue manažment, vernostné programy, služby na mieru...
  • Priatelia alebo súperi? Vplyv on-line globálnych distribučných systémov na cenu a efektívne využitie kapacít. Zľavové portály – ako s nimi zaobchádzať? Vlastné webové stránky a sociálne médiá v hotelierstve.
  • Udržateľnosť ako marketingová a ekonomická výhoda. Rozmýšľajú slovenské hotely „zeleno?“ Čo všetko môže mať nálepku bio?

Investícia do ľudí

Ako vyberať zamestnancov a školiť ich? Investície do talentov sú zárukou, že v konečnom zúčtovaní sa objavia plusové hodnoty. 

Ako prežiť v gastrobiznise

Hoci bol vlaňajší vývoj v cestovnom ruchu pozitívny, reštauračné služby zaznamenali pokles. Súvisí to s vývojom ekonomiky nielen na Slovensku, ale aj v okolitých krajinách. Ako si s tým poradili reštaurácie, ktoré založili sami šéfkuchári? Je meno kuchárskej celebrity zárukou úspechu?

Fotografie HORECA manažment 2013

Prihláste sa

  1. TREND HR Academy 2017 - 1. séria
    21. február - 15. marec 2017
  2. TREND Sales Academy 2017 - 1. séria
    28. február - 09. marec 2017
  3. TREND Industry Academy 2017 - 1. séria
    14. - 23. marec 2017
  4. Horeca manažment 2017
    15. - 16. marec 2017
  5. Manažment nákupu 2017
    28. marec 2017

Partneri

Generálny partner

Reklamní partneri

Mediálni partneri

aktualne.sk

centrum.sk

hotelblog

restauracie.sme.sk

Kontakt

Nina Dzedzinová
email: nina.dzedzinova@newsandmedia.sk

News and Media Holding a.s.
TREND konferencie
Bajkalská 19B
832 15 Bratislava 2
tel: (02) 3213 1212

Tento web používa cookies