Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Horeca manažment 2014

Horeca manažment 2014

Len prežitie alebo aj prosperita?

19. - 20. marec 2014 | Hotel Minerál, Dudince

Minulé podujatia zo série HORECA manažment

Aké vyhliadky čakajú hotelierov a gastrobiznis v roku 2014? Vlaňajší rok neskončil najhoršie, na Slovensko prišlo o 16 percent viac návštevníkov a zlepšilo sa aj využitie ubytovacích kapacít. Čo treba urobiť, aby sa tento trend nielen udržal, ale aj ďalej zlepšoval?

Šance a prekážky

Hosť zaplatí len za to, čo mu prináša úžitok a zážitok. Chcel hodnotne využiť voľný čas, zotaviť sa, športovo vyžiť, užiť si príjemnú spoločnosť a popritom sa rozptýliť a zabaviť. Ako poskytnúť takého komplexné služby a čo najlepšie zaberá?

  • Kult zdravia a tela – trend zdravotného cestovného ruchu (tzv. fitnes a wellness) nie je typický len pre kúpeľné miesta, ale už aj centrá cestovného ruchu. Potvrdil to aj začiatok tohto roka bez snehu v lyžiarskych strediskách.
  • Osvedčil sa systém, v ktorom v jednom hoteli alebo reštaurácii existujú pod jednou strechou rôzne triedy s vyšším a nižším štandardom služieb a tým aj cenovou ponukou?  

Hotel je aj pre zisk

Ako udržať a zvyšovať profit hotela v slovenských podmienkach? Optimalizácia môže zlepšiť spokojnosť hostí, ale predovšetkým ziskovosť. Objavte, aké riešenia sú k dispozícii a dávajú šancu na návratnosť investícií.

  • Aj cena je nástroj na to, ako zachovať a zlepšiť spokojnosť zákazníkov. Revenue manažment, vernostné programy, služby na mieru...
  • Priatelia alebo súperi? Vplyv on-line globálnych distribučných systémov na cenu a efektívne využitie kapacít. Zľavové portály – ako s nimi zaobchádzať? Vlastné webové stránky a sociálne médiá v hotelierstve.
  • Udržateľnosť ako marketingová a ekonomická výhoda. Rozmýšľajú slovenské hotely „zeleno?“ Čo všetko môže mať nálepku bio?

Investícia do ľudí

Ako vyberať zamestnancov a školiť ich? Investície do talentov sú zárukou, že v konečnom zúčtovaní sa objavia plusové hodnoty. 

Ako prežiť v gastrobiznise

Hoci bol vlaňajší vývoj v cestovnom ruchu pozitívny, reštauračné služby zaznamenali pokles. Súvisí to s vývojom ekonomiky nielen na Slovensku, ale aj v okolitých krajinách. Ako si s tým poradili reštaurácie, ktoré založili sami šéfkuchári? Je meno kuchárskej celebrity zárukou úspechu?

Fotografie HORECA manažment 2013

Partneri

Generálny partner

Reklamní partneri

Mediálni partneri

aktualne.sk

centrum.sk

hotelblog

restauracie.sme.sk

Kontakt

Nina Dzedzinová
email: dzedzinova@trend.sk

News and Media Holding a.s.
TREND konferencie
Tomášikova 23
821 01 Bratislava 2
tel: (02) 2082 2136

Tento web používa cookies