Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Internet a reklama 2012

Internet a reklama 2012

Web Is All Around. Ako zasiahnuť novú generáciu spotrebiteľov permanentne pripojených na internet.

04. október 2012 | Hotel NH Gate One, Bratislava

Minulé podujatia zo série Internet a reklama

8.00 – 9.00 h

REGISTRÁCIA ÚČASTNÍKOV, RANNÁ KÁVA S TÝŽDENNÍKOM TREND

9.00 – 10.40 h

Mobilné Slovensko
Ako používajú smartfóny používatelia na Slovensku? Chodia na mobilný internet? Exkluzívna prezentácia prieskumu zameraného na využívanie smartfónov na Slovensku.
Pavol Zahradník, riaditeľ oddelenia Analytics & Inisght, MEC Slovak Republic

Pred vstupom do predajne najprv na web
Až 79 % používateľov internetu hľadá pred kúpou informácie na internete a  69 % používateľov sa na základe týchto informácií o kúpe rozhoduje.Komentáre k produktom a značkám priamo od surferov majú preto v súčasnosti na rozhodovanie spotrebiteľov najväčší vplyv.
Zdenka Vavrovičová, Sector Leader, Consumer & Telecom / IT, TNS Slovakia

Banka na Facebooku – skutočný príbeh
Čo si bankové inštitúcie nemôžu dovoliť v online komunikácii oproti komerčno-zábavným subjektom? Ako prepojiť na sociálnych sieťach marketing a PR? Aký dosah môže mať komunikácia na sociálnych sieťach na obchodné zámery a vnímanie značky? Je monitoring sociálnych sietí efektívny nástroj alebo len predražená aplikácia?
Petra Pšánská, expertka na sociálne médiá, ZUNO Bank

10.40 – 11.00 h

PRESTÁVKA

11.00 – 12.50 h

Virál, ktorý vytočil Slovákov
Virálny marketing na príklade kampane farmaceutickej firmy. Aké parametre by malo mať fungujúce virálne video? Ako zmerať jeho úspešnosť?
Martin Volek, CEO, Volis International

Ako Štúr objavil internet
Partner úspešnej siete kaviarní Shtoor Martin Bajaník porozpráva o marketingovom koncepte a využití nových médií.
Martin Bajaník, partner, Štúrovci

Etika na webe
Akých etických prešľapov sa dopúšťajú inzerenti a agentúry pri online komunikácii? Na aké kampane reagujú používatelia alergicky?
Eva Rajčáková, výkonná riaditeľka, Rada pre reklamu SR
Pavol Cvik, advokát, člen Arbitrážnej komisie, Rada pre reklamu SR

Z-App-ni mobil II.
Pozrite si aj tento rok ukážky nápaditých komerčných mobilných aplikácií pre smartfóny a tablety a ich výsledkov. Ako preniesť vaše služby do „appky“? Dá sa od nich očakávať aj predajný efekt? Budú ľudia „appky“ vôbec využívať?
Tomáš Sroka, Country Manager, Zlavomat.sk
Radovan Andrej Grežo, Creative Director, MUW; Digital

12.50 – 14.00 h

OBED

14.00 – 16.45 h

Na internete ide zmerať všetko... tak, dočerta, čo budeme merať?
Štěpán Tesařík,
Online Media Consultant, Nydrle
Pavel Hacker, organizátor Social Marketers Summit, Red Media
Michaela Beranová,
Team Leader, Online Distribution, Direct Distribution CR/SR, ING Pojišťovna

Dezilúzia menom sociálne médiá
Ak sa vám stalo, že u vás niekto zaklopal a ponúkal zázračný liek na všetky marketingové bolesti a často spomínal Facebook, nie ste v tom sami. Rovnako nie ste stami, ak ste po viacerých pokusoch zaznamenali sklamanie. V 30 minútach s vami Marek Bačo prejde rôzne dezilúzie, ktoré sociálne médiá prinášajú, a návod, ako sa ich vyvarovať.
Marek Bačo, Sales Director, H1 Slovakia

Ako spojiť dáta z rôznych zdrojov do jedného merania case study Procter & Gamble
Case study vychádzajúca z kampane Procter & Gamble o možnostiach prepojenia dát o internetovej návštevnosti, sledovanosti televízie a sociodemografii používateľov. Koľko peňazí musíte minúť na dosiahnutie rovnakej cieľovej skupiny online a v televízii?
Tamás Ács, international segment manager, Gemius 
Péter Juhász, Regional Digital Director, Procter & Gamble

PPC reklama vs. predaj
Ukážky konkrétnych projektov, v ktorých sa implementovali PPC reklamy na Google Adwords a Facebooku, a ich efekt na predaj v e–shopoch: čo merať, aké metriky použiť a ako ich vyhodnotiť.
Juraj Sasko, Executive Director, VISIBILITY

Banner žije
Aj keď sa o ňom veľa nehovorí, banner stále patrí k najvyužívanejším a najefektívnejším formám reklamy. Aké formáty fungujú najlepšie? Pozrite si case studies najlepších slovenských digitálnych kampaní, ktoré využili starý dobrý banner.
Tamás Ács, international segment manager, Gemius  
Andrej Csino
, Creative Director, Core4/Tell it online

16.45 – 17.00 h

PRESTÁVKA

17.00 – 17.30 h

Workshopy

Ako „ovládnuť“ výsledky Googlu
Prezentácia sa zameria na rôzne možnosti, ako cez Google umiestniť vašu stránku vo výsledkoch vyhľadávania v rôznych formách – textom, obrázkami, cez video, adresu a kontakt. Pri správnom nastavení webu je možné vďaka týmto nástrojom dosiahnuť vo výsledkoch Googlu vyššiu viditeľnosť.
Daniel Duriš, Senior konzultant, Pizza SEO

Remarketing na príklade e-shopu s elektronikou
- onsite/offsite
- Google remarketing vs ďalšie možnosti
- kreatíva
Martin Beneš, Media Strategist, Nydrle

  1. Lean manažment 2017
    16. - 17. február 2017
  2. TREND HR Academy 2017 - 1. séria
    21. február - 02. marec 2017
  3. Horeca manažment 2017
    15. - 16. marec 2017
  4. Manažment nákupu 2017
    28. marec 2017
  5. Digital Hospital 2017
    11. apríl 2017

Partneri

Exkluzívny partner TREND konferencií v roku 2012

Generálni partneri

Mediálni partneri

aktualne.sk

centrum.sk

asb

education

epi.sk

Poradca podnikateľa

rtvs

.týždeň

Partneri

go

swan

Kontakt

Nina Dzedzinová
email: nina.dzedzinova@newsandmedia.sk

News and Media Holding a.s.
TREND konferencie
Tomášikova 23
821 01 Bratislava 2
tel: (02) 2082 2136

Tento web používa cookies