Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
71 dní
Manažment nákupu 2017

Manažment nákupu 2017

28. marec 2017 | Altes Kloster, Hainburg

Minulé podujatia zo série Manažment nákupu

Udržanie konkurencieschopnosti firmy vyžaduje prinášať hodnotu aj v nákupe. Preto si treba zadefinovať, čo je pre nákup dôležité – ušetriť pri obstarávaní každé euro alebo vytvárať spoľahlivé partnerstvá s dodávateľmi? Samozrejme, jedno aj druhé sa nevylučuje a efektívny nákupca dokáže zladiť všetky faktory. Aj to je dôvod, prečo význam nákupu neustále rastie a pozícia šéfa nákupcov sa posúva medzi kľúčové vo firme. Zároveň sa výrazne zvyšujú nároky na riadenie tímov a prípravu ľudí, schopných orientovať sa na trhu a vyberať správnych dodávateľov. Program konferencie vzniká v úzkej spolupráci s programovou radou, ktorej členmi sú Miloš Olejník z RWE, Ladislav Božík z Valeant Slovakia, Martin Zelinka z českého Siemensu, František Pisk z Accenture a Juraj Majtán z Faurecia Group. Konferencia sa tak zameria na aktuálne otázky a analyzuje ich na vysokej odbornej úrovni.

Kontakt

Nina Dzedzinová
email: nina.dzedzinova@newsandmedia.sk

News and Media Holding a.s.
TREND konferencie
Tomášikova 23
821 01 Bratislava 2
tel: (02) 2082 2136

Tento web používa cookies