Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
TREND Marketing Summit 2014

TREND Marketing Summit 2014

12. jún 2014 | NH Gate One, Bratislava

Minulé podujatia zo série Marketingový manažment

Strategy Hall - program zameraný na marketingové stratégie a reklamnú komunikáciu
Moderuje Tomáš Czwitkovics, šéfredaktor TREND.sk

8.00 – 9.00 h

REGISTRÁCIA ÚČASTNÍKOV A RANNÁ KÁVA S TÝŽDENNÍKOM TREND

9.00 – 9.40 h

Ako na youngsterov?
Milión mladých Slovákov si každý deň vytvára vzťah k najrôznejším značkám? Čo ich vystihuje? Aké médiá sledujú? Aký je ich digitálny svet?
Tatiana Böhmerová, Katarína Procházková, konzultantky, TNS 

Content marketing
Spotrebiteľov v médiách zaujíma obsah, nie reklama. Ako si nájsť cestu k zákazníkom cez content marketing? Dozviete sa v úvode do témy a na názorných ukážkach.

9.40 – 10.20 h

Prečo potrebujeme natívnu reklamu
Bannerovej slepote historicky predchádzala ešte jedna: slepota na nečitateľné tlačové správy. Firmy chcú content marketing, média chcú predávať publikum, ale ako to skĺbiť, aby sa publikum nechalo kúpiť? Odpoveď môže byť natívna reklama.
Aleš Miklík, riaditeľ médií, Internet Info

10.20 – 10.45 h

PRESTÁVKA

10.45 – 11.30 h

Predáva content alebo reklama?
Ako spolu pôsobia na predaj? Case studies marketingovej efektivity a vyhodnocovanie contentu Modelovanie marketingového mixu pokročilo v vyhodnocovaní všetkých aspektov komunikácie
Sally Dickerson, CEO, BrandScience, Omnicom Media Group’s marketing effectiveness consultancy group

11.30 – 12.10 h

Nestačia, aby vás našli, musia vás milovať - ako využiť content marketing
Eduard Radimák, majiteľ, Content Marketing Hub

12.10 – 12.40 h

Ako podporila v médiách značku súťaž Fjällräven Polar 2014
Róbert Klučka, sales manager, Fenix Eastern Europe

12.40 – 13.30 h

OBED

13.30 – 14.00 h

Ako má vyzerať jazyk v reklame
O svojich zaujímavých postrehoch v reklamnom jazyku porozpráva tlmočníčka a prekladateľka, členka tímu, ktorý lokalizuje Pinterest do slovenčiny a tímu, ktorý lokalizuje mobilné aplikácie veľkej americkej softvérovej spoločnosti.
Mária Mlynarčíková, prekladateľka, tlmočníčka

14.00 – 14.40 h

Ako sa stať prezidentom – diskusia
Detaily predvolebnej kampane Andreja Kisku, ktorá podnikateľovi relatívne neznámemu u bežnej populácie pomohla dostať sa do najvyššej pozície v štáte
Peter Hajdin, Komplot Advertising

14.40 – 15.30 h

To najlepšie zo svetovej reklamy
Pozrite si najlepšie kampane sveta za uplynulý rok, ktoré súťažia na reklamnom megafestivale Cannes Lions a zatipujte si s agentúrou Wiktor Leo Burnett, ktorá má najlepšiu šancu zvíťaziť.
Peter Kontra, managing director, Wiktor Leo Burnett, Bratislava

15.30 h

TREND Kampaň roka 2014 – 3 prezentácie najlepšie hodnotených kampaní
Každý mesiac vyhodnocuje odborná porota spolu s verejnosťou aktuálne slovenské kampane. Desať víťazov Kampane mesiaca za uplynulý rok sa stretne vo finálnom battle a trojicu najlepších vám odprezentujeme priamo na konferencii. Na záver slávnostne vyhlásime víťaznú Kampaň roka 2014.

Internet Hall - program zameraný na digitálnu komunikáciu
Moderuje Martin Volek, riaditeľ spoločnosti Volis International, odborný garant TREND Online Academy 

8.00 – 9.00 h

REGISTRÁCIA ÚČASTNÍKOV A RANNÁ KÁVA S TÝŽDENNÍKOM TREND

9.00 – 9.40 h

Ako pomôcť display reklame, aby sa stala pevnou súčasťou media mixu brand kampaní?
Ako prepojiť digitálne a tradičné médiá, ako byť relevatným lokálne a globálne, prečo je dôležitá kompatibilita s TV, brand reklama a programmatic trading. Odporúčania vyplývajúce z výsledkov prieskumu Audience Metrics and KPIs Survey - Brand Advertising Toolkit
Alison Fennah, Senior Business Advisor, IAB Europe

9.40 – 10.20 h

Ako môžete ovplyvniť nákupné rozhodnutie cez Word of Mouth Marketing
Na case studies Bertolli a Ifolor si ukážeme, ako budovať efektívnu stratégiu a plánovanie word of mouth kampaní, ktoré spájajú Touchpoints s Talking Points na ceste, ktorá ovplyvní zákazníka k nákupnému rozhodnutiu.
Mark Leinemann, Managing Partner, Kjero.com

10.20 – 10.45 h

PRESTÁVKA

10.45 – 11.30 h

Zvyšujeme obchodnú výkonnosť webu/eshopu prakticky
Vymaňme se z klasickej úvahy "zarábame málo, musíme priviesť viac ľudí na náš web a budeme zarábať viac". Naučme sa ako pracovať s vlastným webom. Ukážeme si prakticky, ako zvýšit obchodnú výkonnosť webu/eshopu priamo na Vašich vlastných weboch/eshopoch. Častokrát veľmi malý detail dokáže konverzný pomer ovplyvniť veľmi významne a nemusí ísť o drahé prerábanie webu/eshopu.
Jan Kvasnička, freelancer

11.30 – 12.15 h

Použiteľnosť a 10 najväčších chýb na slovenských weboch
Pekný web alebo appka ešte neznamená úspech, kľúčová je použiteľnosť. Ako zabezpečiť konverzie? Testovaním usability. So skúsenosťami sa podelí ui42.
Martin Krupa, riaditeľ, ui42

12.15 – 12.45 h

Content marketing ako súčasť SEO stratégie
Optimalizácia pre vyhľadávače (SEO) už dávno nie je iba o dobrých titulkoch na webe a veľkom množstve spätných odkazov. Neoddeliteľnou súčasťou každého SEO projektu sa stala obsahová stratégie ktorá tak úzko prepája aj ďalšie oblasti online marketingu vrátane sociálnych sietí
Júlia Micháleková, Head of Creativity, Visibility

12.45 – 13.30 h

OBED

13.30 – 14.10 h

Slovenské a svetové značky na sociálnych sieťach - bublina alebo reálny prínos pre hodnotu značky?
Akým vývojom prešlo Slovensko na sociálnych sieťach? Sú sociálne siete naozaj schopné firme pomôcť zvýšiť obrat a spokojnosť zákazníkov? Ako presvedčiť manažment, že investovať do sociálnych médií má zmysel?
Ivan Hruška, Territory Manager CEE, Socialbakers

14.10 – 15.30 h

3 trendy v digitálnej reklame
A/ kreatívne - digitálne trendy, ktoré budú pravdepodobne už v čase prednášky zastarané
Šimon Škoviera, Senior Idea Maker, Core4 
B/ výkonnostné - aby kreativita so stratégiou dosiahli výkon
Pavol Kubán, CEO, SCR Interactive, prezident a predseda správnej rady ADMA
C/ technologické - o nových možnostiach, ako osloviť cieľové publikum alebo sprostredkovať pocit zo značky novým spôsobom
Martin Woska, strategy director, Triad Advertising

Workshop - Meeting Room L

13.30 – 14.30 h

Ako môže Real-time bidding pomôcť vášmu biznisu
Ako dosiahnuť 99% presnosť cielenia displejovej reklamy na užívateľa
Marcel Vašš, CEO, Etarget

Partneri

Exkluzívny partner

Generálni partneri

Reklamný partner

Workshop partner

Mediálni partneri

aktualne.sk

centrum.sk

Wolters Kluwer

týždeň

Partneri

Adspace

Swan

Produktový partner

Kontakt

Nina Dzedzinová
email: dzedzinova@trend.sk

News and Media Holding a.s.
TREND konferencie
Tomášikova 23
821 01 Bratislava 2
tel: (02) 2082 2136

Tento web používa cookies