Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Športový manažment 2015

Športový manažment 2015

Ako neprerábať na športe?

17. september 2015 | NH Gate One, Bratislava

Minulé podujatia zo série Športový manažment

Ako neprerobiť na športe?

Optikou futbalových hviezd patrí šport k najziskovejším oblastiam podnikania, z iného uhla je neziskovým sektorom odkázaným na štátnu pomoc. Zásadnú zmenu má priniesť nový zákon o športe. Ale legislatíva nie je jediný aspekt. Problém je dostať divákov do hľadiska a mládež na nábory. Ako teda vrátiť šport na výslnie? Môže byť dokonca ziskový? Na druhom ročníku konferencie športový manažment zaznejú odpovede na najdôležitejšie otázky, ktoré si denne kladú športoví funkcionári. S úspešným príbehom cyklistu Petra Sagana sa podelí jeho marketingový manažér Marco Del Checcolo.

Ako pomôže štátu šport?

O dlhoočakávanom zákone o športe bude hovoriť jeho garant – predseda parlamentu Peter Pellegrini. Postoj športových funkcionárov prezentuje generálny sekretár Slovenského olympijského výboru Jozef Liba. Odpoveď na otázku, v čom sa pozícia slovenského športu líši od USA, dá známy hokejista Richard Lintner. Vytvárané podmienky občas nútia športovcov uvažovať o zmene krajiny. Pred pár rokmi si Slovensko vybrala biatloniska Anastasia Kuzminová. Nedávno zasa zvažoval odchod lyžiar Adam Žampa.

Čo robiť, aby bol šport atraktívny pre divákov, médiá a sponzorov?

Ak šport nie je na televíznej obrazovke, jeho pozícia získať sponzorov či osloviť mládež je automaticky ťažšia. Ako však zabezpečiť, aby si športové podujatie všimli aj médiá? Odpoveď ponúkne šéf športu v RTVS Marcel Merčiak. Pohľad na myslenie športových sponzorov pridá Róbert Háger z agentúry TNS Slovakia.
V rámci úspešných príbehov sa pozrieme na futbal i atletiku. Vlani zažiaril na domácej scéne futbalový AS Trenčín. Pred pár rokmi ešte druholigový klub získal domáci titul a uspel aj bez napojenia na konkrétneho mecenáša z domáceho biznisu. Ako sa mu to podarilo, povie generálny manažér Róbert Rybníček. Dlhoročným príbehom úspechu je aj atletický míting v Ostrave Zlatá tretra. Jeho manažér Alfonz Juck odpovie na otázky, ako naplniť hľadisko do posledného miesta a ako získať najväčšie svetové hviezdy typu Usaina Bolta?

Ako zaujať deti a mládež?

Kým pred dvadsiatimi rokmi ešte organizovali športové kluby výbery, dnes sú to už len nábory. Ako prelomiť nezáujem detí a ako udržať mládež pri športe? O dennom boji s prekážkami bude hovoriť matka úspešnej reprezentantky v plávaní Lucia Tomečková. Na otázku, ako udržať športovca pri športe, odpovie psychológ Tomáš Gurský a o financovaní sociálne slabších porozpráva Marek Jusko. 

Športový manažment 2014

Partneri

Organizačný garant

Odborný garant

Reklamní partneri

Mediálni partneri

Partner

Produkčný partner

Kontakt

Nina Dzedzinová
email: dzedzinova@trend.sk

News and Media Holding a.s.
TREND konferencie
Tomášikova 23
821 01 Bratislava 2
tel: (02) 2082 2136

Tento web používa cookies