Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Športový manažment 2015

Športový manažment 2015

Ako neprerábať na športe?

17. september 2015 | NH Gate One, Bratislava

Minulé podujatia zo série Športový manažment

Ako neprerobiť na športe?

Optikou futbalových hviezd patrí šport k najziskovejším oblastiam podnikania, z iného uhla je neziskovým sektorom odkázaným na štátnu pomoc. Zásadnú zmenu má priniesť nový zákon o športe. Ale legislatíva nie je jediný aspekt. Problém je dostať divákov do hľadiska a mládež na nábory. Ako teda vrátiť šport na výslnie? Môže byť dokonca ziskový? Na druhom ročníku konferencie športový manažment zaznejú odpovede na najdôležitejšie otázky, ktoré si denne kladú športoví funkcionári. S úspešným príbehom cyklistu Petra Sagana sa podelí jeho marketingový manažér Marco Del Checcolo.

Ako pomôže štátu šport?

O dlhoočakávanom zákone o športe bude hovoriť jeho garant – predseda parlamentu Peter Pellegrini. Postoj športových funkcionárov prezentuje generálny sekretár Slovenského olympijského výboru Jozef Liba. Odpoveď na otázku, v čom sa pozícia slovenského športu líši od USA, dá známy hokejista Richard Lintner. Vytvárané podmienky občas nútia športovcov uvažovať o zmene krajiny. Pred pár rokmi si Slovensko vybrala biatloniska Anastasia Kuzminová. Nedávno zasa zvažoval odchod lyžiar Adam Žampa.

Čo robiť, aby bol šport atraktívny pre divákov, médiá a sponzorov?

Ak šport nie je na televíznej obrazovke, jeho pozícia získať sponzorov či osloviť mládež je automaticky ťažšia. Ako však zabezpečiť, aby si športové podujatie všimli aj médiá? Odpoveď ponúkne šéf športu v RTVS Marcel Merčiak. Pohľad na myslenie športových sponzorov pridá Róbert Háger z agentúry TNS Slovakia.
V rámci úspešných príbehov sa pozrieme na futbal i atletiku. Vlani zažiaril na domácej scéne futbalový AS Trenčín. Pred pár rokmi ešte druholigový klub získal domáci titul a uspel aj bez napojenia na konkrétneho mecenáša z domáceho biznisu. Ako sa mu to podarilo, povie generálny manažér Róbert Rybníček. Dlhoročným príbehom úspechu je aj atletický míting v Ostrave Zlatá tretra. Jeho manažér Alfonz Juck odpovie na otázky, ako naplniť hľadisko do posledného miesta a ako získať najväčšie svetové hviezdy typu Usaina Bolta?

Ako zaujať deti a mládež?

Kým pred dvadsiatimi rokmi ešte organizovali športové kluby výbery, dnes sú to už len nábory. Ako prelomiť nezáujem detí a ako udržať mládež pri športe? O dennom boji s prekážkami bude hovoriť matka úspešnej reprezentantky v plávaní Lucia Tomečková. Na otázku, ako udržať športovca pri športe, odpovie psychológ Tomáš Gurský a o financovaní sociálne slabších porozpráva Marek Jusko. 

Športový manažment 2014

  1. Lean manažment 2017
    16. - 17. február 2017
  2. TREND HR Academy 2017 - 1. séria
    21. február - 02. marec 2017
  3. Horeca manažment 2017
    15. - 16. marec 2017
  4. Manažment nákupu 2017
    28. marec 2017
  5. Digital Hospital 2017
    11. apríl 2017

Partneri

Organizačný garant

Odborný garant

Reklamní partneri

Mediálni partneri

Partner

Produkčný partner

Kontakt

Nina Dzedzinová
email: nina.dzedzinova@newsandmedia.sk

News and Media Holding a.s.
TREND konferencie
Tomášikova 23
821 01 Bratislava 2
tel: (02) 2082 2136

Tento web používa cookies