Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
TOP manažment 2014

TOP manažment 2014

Ako dobyť svet

04. november 2014 | Kempinski Hotel River Park, Bratislava

Minulé podujatia zo série TOP manažment

8.00 – 9.00 h

REGISTRÁCIA ÚČASTNÍKOV, RANNÁ KÁVA S TÝŽDENNÍKOM TREND

9.00 – 10.45 h

Vyrážame za hranice
Aj stredoeurópske firmy dosiahli globálny rozmer. Aké skúsenosti získali pri expanzii do Európy, Ruska, Číny, USA alebo na internet? Čo je pre úspešné firmy najdôležitejšie, aby si udržali vydobyté pozície na meniacich sa trhoch

Úvodný príspevok
Andrej Kiska, prezident SR

Dalibor Dědek, podnikateľ, majiteľ firmy Jablotron, Jablonec nad Nisou
Šimon Šicko, výkonný riaditeľ, Pixel Federation

10.45 – 11.15 h

PRESTÁVKA

11.15 – 13.00 h

Základňa na Slovensku
Svet prichádza aj na Slovensko. Čo je dôležité pre globálne firmy, aby sa tu natrvalo usadili a priniesli pridanú hodnotu? Dočkáme sa svetových inovácií Made in Slovakia?
Thomas Bogdain, CEO, T-Systems Slovakia (prednáška v ANJ)
Norbert Brath, generálny riaditeľ, Embraco Slovakia
Martin Hypky, generálny riaditeľ, Tomra Sorting
Jaroslav Holeček, prezident, Združenie automobilového priemyslu SR

13.00 – 14.00 h

OBED

14.00 – 15.00 h

Rast cez akvizície
Prerásť lokálne hranice sa dá aj akvizíciami. Slovenské firmy majú za sebou rad úspešných i menej vydarených investícií. Ako nastaviť proces, aby efektívne priviedol kupujúceho k cieľu? Čo rozhodne o biznis prínosoch akvizície a, naopak, kedy je najlepšie firmu predať?
Martin Kříž, partner, PRK Partners
Jozef Janov, Hartenberg Capital, Praha
Stanislav Šumský, partner, KPMG 

15.00 – 15.15 h

PRESTÁVKA

15.15 – 16.15 h

Pripravení na súboj
Chceli by ste expandovať, ale firma stráca vnútornú silu? Ako zvýšiť jej akcieschopnosť? Konkurencia núti k racionalite, zmenám procesov riadenia a inováciám, dynamicky sa menia riadiace štruktúry. Ďalší rozvoj je možný len inováciami produktov i obchodných modelov. Aké možnosti ponúkajú moderné technológie a čo sa očakáva od nastupujúcej generácie manažérov?

Panelová diskusia
Igor Vida, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ, Tatra banka
Tomáš Drucker, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ, Slovenská pošta
Stanislav Čajka, generálny riaditeľ, Lidl Slovenská republika 
Ivan Golian, zástupca generálneho riaditeľa, člen predstavenstva a riaditeľ Úseku informačných systémov a sietí, Orange Slovensko
Tibor Koleják
, obchodný riaditeľ segmentu malých a stredných podnikov, Microsoft Slovakia

19.30 h

TREND TOP 2014
Slávnostné udeľovanie výročných cien týždenníka TREND za mimoriadne podnikateľské výsledky – Firma roka, Banka roka, Poisťovňa roka a Manažér roka 2014

Partneri

Exkluzívny partner

Generálni partneri

Reklamní partneri

Partner kategórie BANKA ROKA

Partner kategórie POISŤOVŇA ROKA

Mediálni partneri

Partner

Produkčný partner

Gastro partneri

Kontakt

Nina Dzedzinová
email: dzedzinova@trend.sk

News and Media Holding a.s.
TREND konferencie
Tomášikova 23
821 01 Bratislava 2
tel: (02) 2082 2136

Tento web používa cookies