Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
TREND PR Academy 2017

TREND PR Academy 2017

Prehovorte efektívne

04. apríl - 06. jún 2017 | NH Bratislava Gate One, Bratislava

Minulé podujatia zo série PR Academy

Aj PR patrí k odvetviam, kde nové trendy výrazne formuje nástup onlinu a meniaci sa spôsob konzumácie obsahu, ktorý je naplno badateľný pri generácii Z – mladých ľuďoch a tínedžeroch, ktorí doslova vyrastajú s mobilom v ruke.

V novej edícii TREND PR Academy sa užšie zameriame na blogerov, vlogerov a využitie sociálnych sietí, pri ktorých je nevyhnutná čo najlepšia orientácia a značný používateľský skill. Zaoberať sa budeme prípadovými štúdiami a skúsenosťami odborníkov, ktorí v komunikácii úspešne využili online nástroje a nové formáty na zasiahnutie cieľovej skupiny.

V rámci programu sa hlbšie zameriame tiež na to, ako médiá fungujú a ako sa do nich dostať s pozitívnymi informáciami. O svoje skúsenosti sa podelia aj klienti a novinári. Reč bude tiež o tom, ako budovať vlastné médium a posilňovať komunitu.

V oblasti krízovej komunikácie bude súčasťou programu intenzívny mediálny tréning so simulovaným interview, návodom na zvládanie stresu a prípravou akčného plánu. Chýbať nebudú užitočné príklady z praxe od zástupcov spoločností, ktoré v kríze už museli komunikovať.

4. apríl

Novinár, bloger či vloger. Kto je viac?

- Na mieru šité PR kampane v médiách (lifestyle, ekonomické, online, TV, rádio)
- Klientske case studies: úspešné spolupráce s blogermi a vlogermi
- Youtuberi ako novodobí šíritelia informácií, na čo si dať pozor
- Pohľad novinára a klienta – v čom sa stretávajú a v čom je rozdiel
- Ako si vytvoriť vlastné médium a čo značke môže priniesť

17. máj

Sociálne siete ako nástroj predaja a budovania komunity, interná komunikácia

- Úspešné online kampane, ktoré predávajú
- Keď komunita na sociálnej sieti tvorí značku
- Koľko investovať do sociálnych sietí?
- Case studies – predaj alebo budovanie love brandu
- Facebook, Instagram, Snapchat či LinkedIn – čo funguje na sociálnych sieťach?

6. jún

Krízový mediálny tréning a reálne skúsenosti s krízou v online prostredí (sociálne siete, hejteri)

- Intenzívny krízový mediálny tréning v menších skupinách s obmedzeným počtom miest
- Zloženie krízového štábu a akčné kroky
- Interview na kameru, techniky rozhovoru, čo (ne)povedať, aby reputácia neutrpela
- Ako zvládnuť stres a zachovať si chladnú hlavu
- Praktické skúsenosti z krízovej komunikácie korporácií, farma firiem, energetických spoločností a produktových značiek

Prihláste sa

  1. TREND PR Academy 2017
    04. apríl - 06. jún 2017
  2. TREND Online Academy jar 2017
    27. apríl - 01. jún 2017
  3. TREND Procurement Academy 2017 - 1. séria
    10. máj - 01. jún 2017
  4. TREND Procurement Academy 2017 - 2. séria
    06. - 22. jún 2017
  5. CFO roka 2016
    06. jún 2017

Partneri

Organizačný garant

Odborný partner

Mediálni partneri

Kontakt

Nina Dzedzinová
email: nina.dzedzinova@newsandmedia.sk

News and Media Holding a.s.
TREND konferencie
Bajkalská 19B
832 15 Bratislava 2
tel: (02) 3213 1212

Tento web používa cookies