Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
TREND PR Academy 2016

TREND PR Academy 2016

Nebojte sa prehovoriť

10. október - 21. november 2016 | Radisson Blu Carlton Hotel, Bratislava

Minulé podujatia zo série PR Academy

Naučte sa účinne komunikovať a zvládať aj krízový scenár. Absolvujte mediálny tréning v malej skupine, osvojte si prezentačné zručnosti a spolu s odborníkmi sa prostredníctvom prípadových štúdií zdokonaľte v tom, ako vďaka kampaniam a obsahu šitému na mieru efektívne osloviť zákazníkov.

10. október

Od cieľa až k zákazníkom

• Ako komunikovať so spotrebiteľmi a s biznis partnermi?

• Nástroje komunikácie, marketingové stratégie, práca s brandom, korporátna komunikácia

• Špecifiká Slovákov, komunikácia na zúženú cieľovku (ženy, rodiny s deťmi)

• Inšpiratívne kampane, prípadové štúdie priamo z úst klientov

25. október

Prezentačné zručnosti

• Živý tréning – zásady efektívnej prezentácie

• Ako zaujať publikum a udržať jeho pozornosť

• Vizuálne prvky, pokročilé techniky pri prezentovaní

• Ako zvládnuť vystúpenie pred kamerou či mikrofónom bez stresu

7. november

Komunikačný boot camp

• Intenzívny mediálny tréning v menších skupinách s obmedzeným počtom miest

• Ako zvládnuť rozhovor, príprava komunikačného posolstva

• Interview na kameru, techniky rozhovoru, čo (ne)povedať

• Neverbálna komunikácia a na čo si okrem reči tela ešte dať pozor

11. november

Ako sa dostať do médií

• Obsah šitý na mieru podľa typu média (lifestyle, ekonomické, online)

• Skúsenosti novinárov – čo je zaujímavé a čo končí v koši

• Ako komunikovať s redaktorom televízie a rádia

• Blogeri a vlogeri – ako ich využiť v biznise

16. november

Umenie krízovej komunikácie

• Čo je kríza a ako v nej komunikačne obstáť

• Čo sa dá urobiť pre záchranu reputácie značky

• Ako zažehnať krízu v online a čo s hejtermi

• Krízová komunikácia z pohľadu corporate i produkt – prípadové štúdie

21. november

Čo funguje na sociálnych sieťach

• Ako spravovať sociálne siete in-house a na čo nezabúdať

• Čo treba pre úspešnú kampaň na Facebooku?

• Ako komunikovať online ako lovebrand

• Nové platformy – prečo používať Instagram či Snapchat a ako na ne

Prihláste sa

Partneri

Organizačný garant

Odborný partner

Partner mediálneho tréningu

Kontakt

Nina Dzedzinová
email: nina.dzedzinova@newsandmedia.sk

News and Media Holding a.s.
TREND konferencie
Bajkalská 19B
832 15 Bratislava 2
tel: (02) 3213 1212

Tento web používa cookies