Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
HORECA manažment 2016

HORECA manažment 2016

Ako zarábajú úspešní hotelieri?

09. - 10. marec 2016 | Residence Hotel & Club, Donovaly

Minulé podujatia zo série HORECA manažment

Žiadna doterajšia vláda nepochopila, že cestovný ruch je ekonomické odvetvie, ktoré vyžaduje koncepčnú podporu a starostlivosť. Na Slovensku je ponechaný na výkyvy trhu – keď pozitívne vlny prinesú dobré čísla, štát si privlastňuje zásluhy, naopak, keď sa nedarí, na vine sú hotelieri a majitelia reštaurácií. Sú tak odkázaní sami na seba a musia zvládnuť nielen náročný trh, ale aj komplikácie, ktoré im nastavuje štát. Napriek tomu existuje rad hotelov a reštaurácií, ktoré dlhodobo držia štandard kvality a nemajú núdzu o spokojných hostí. Aké je tajomstvo ich úspechu?

TREND konferencia HORECA manažment už tradične predstaví prípadové štúdie prosperujúcich hotelov a reštaurácií, prístupy pri riešení konkrétnych problémov a ponúkne praktické poznatky o moderných trendoch v odvetví.

9. marca

Ako z „exkluzívneho klubu“?

Je po voľbách. Hoci turizmus na Slovensku zamestnáva najviac ľudí, žiaden z doterajších kabinetov mu nevenoval systematickú pozornosť. Výsledkom je členstvo v „exkluzívnom klube“ troch krajín, ktoré v rámci EU neuplatňujú zníženú sadzbu DPH na služby cestovného ruchu. Prečo je to tak a ako to zmeniť? Čo urobiť, aby deväť priorít Zväzu hotelov a reštaurácií do roku 2020 nezostalo len na papieri? Čo robia zle hotelieri a v čom sa mýlia vlády?

Ideálny mix pre marketing

Ako správne zvoliť marketingový mix? Patria už letáky a brožúrky do koša? Ako robiť efektívne marketing v online svete. Čo funguje a čo nie, na čo treba dať dôraz a čo je zbytočne vynaložená námaha? Príklady úspešných marketingových kampaní v klasických médiách i na sociálnych sieťach. V čom sú ich prednosti a čoho sa treba vyvarovať? Konkrétne metódy na zvýšenie povedomia aj tržieb hotela.

Príval domáceho turizmu?

Situácia vo svete ovplyvňuje aj zahraničné destinácie, ktoré tradične navštevujú Slováci. Nemožno preto vylúčiť, že v budúcich mesiacoch vzrastie záujem o domáci turizmus. Ako hodnotia situáciu cestovné kancelárie a ako reagujú? Ako vyťažiť z posilnenia domácej klientely, najmä rodín s deťmi? Kde hľadať nové príjmy a aké metódy získavania nových hostí sa hotelom najlepšie osvedčili?

TREND TOP reštaurácie a hotely 2015

Slávnostné odovzdávanie ocenení najlepším reštauráciám, hotelom a penziónom, šéfkuchárom a someliérom.

10. marca

Ako udržať kvalitný personál

Hotelierom sa dnes zdá, že získať hostí je menší problém, ako získať a udržať si zamestnancov. Aké sú riešenia v situácií, keď nedostatok ľudí v cestovnom ruchu je aj za našimi hranicami a platy sú tam vyššie. Čo chcú hotelieri i gastronómovia a čo zamestnanci? Kde a ako hľadať dobrých zamestnancov a ako si ich udržať? Ako sa osvedčuje duálne vzdelávanie?

Hygiena a gastronómia: vojnový stav?

Prečo sa na Slovensku musia dodržiavať nariadenia a predpisy, ako by sa varilo pre vesmírnu agentúru NASA? Prečo slovenskí hygienici zakazujú v kuchyniach postupy, ktoré sú za našimi hranicami dovolené a úplne bežné? Čo vedia hygienici, ktorí chodia na kontroly do reštaurácií o modernej gastronómii? A poznajú šéfkuchári ich úlohy a ciele? Možno vôbec nájsť spoločnú reč?

Prihláste sa

Partneri

Organizačný garant

Generálni partneri

Reklamní partneri

Mediálni partneri

Produkčný partner

Kontakt

Nina Dzedzinová
email: nina.dzedzinova@newsandmedia.sk

News and Media Holding a.s.
TREND konferencie
Bajkalská 19B
832 15 Bratislava 2
tel: (02) 3213 1212

Tento web používa cookies