Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Horeca manažment 2017

Horeca manažment 2017

Hotel je taký, akí sú jeho manažéri

15. - 16. marec 2017 | Hotel Partizán, Tále

Minulé podujatia zo série HORECA manažment

15. marec 2017

Štát dáva ruky preč. Prečo?
Štát v budúcom roku venuje na podporu turizmu 11 miliónov eur. Nie sú to ani tri percentá z toho, čo do rozpočtu len na DPH prinesie cestovný ruch. Múdry hospodár sa snaží v čase, keď sa darí, zabezpečiť si dobrú budúcnosť. Zmení sa niekedy postoj vlády k cestovnému ruchu?

Nastavme sa na víťaznú vlnu
Pod rekordné čísla v cestovnom ruchu sa podpisuje najmä fakt, že Slovensko je bezpečná krajina. Lenže takých je v Európe viacero a spoliehať sa na to, že turisti prídu automaticky, sa nevyplatí. Treba investovať najmä do kvality a ľudí. A zmeniť ich nastavenie, aby uverili, že vlastnými silami dokážu tímy hotelov a reštaurácií rásť.

Nie sú ľudia. A čo teraz?
Vývoj na pracovnom trhu je hrozivý, kto chce robiť, prácu dávno má a situácia sa nebude zlepšovať. Čo to znamená pre hotely a reštaurácie? Chce to zmenu prístupu – ľudí treba stabilizovať aj vyššími platmi, viac motivovať, školiť, trénovať, poskytovať zamestnanecké ubytovanie a vychovávať si vlastných ľudí. Pomohlo by aj zamestnávanie cudzincov z krajín mimo EÚ?

TREND TOP reštaurácie a hotely 2017
Slávnostné odovzdávanie ocenení najlepším reštauráciám, hotelom a penziónom, šéfkuchárom a somelierom

16. marec 2017

Ako súvisí stratégia s Facebookom?
Ako pretaviť stratégiu firmy do vyšších tržieb? Dôležité sú finančné plány, segmentácia trhu, kvalita služieb... ale existujú digitálne nástroje, ktoré sľubujú rozvoj. Viaceré nie sú žiadnou novinkou – on-line rezervačné portály, Tripadvisor, sociálne siete.... Dá sa dnes bez nich vôbec prežiť? A nezabudli ste na počítačovú bezpečnosť? Čo v situácii, keď „padne“ informačný systém?

Hygiena a gastro: vojna o tatarák
Druhý pokus o dialóg medzi hygienikmi a gastro svetom. Je v poriadku, ak štát chráni spotrebiteľa, no nemá zmysel viesť zákopovú vojnu. Slovenskí hygienici zakazujú postupy, ktoré sú za našimi hranicami dovolené a úplne bežné. Čo vedia hygienici, ktorí chodia na kontroly do reštaurácií, o modernej gastronómii a poznajú šéfkuchári ich úlohy a ciele? Možno vôbec nájsť spoločnú reč?

Ako zvýšiť profit cez nápoje

Fotogaléria z minulého ročníka

HORECA manažment 2016 HORECA manažment 2016 HORECA manažment 2016 HORECA manažment 2016 HORECA manažment 2016

Prihláste sa

  1. TREND PR Academy 2017
    04. apríl - 06. jún 2017
  2. TREND Sales Academy 2017 - 2. séria
    20. apríl - 04. máj 2017
  3. Právnické fórum 2017
    25. apríl 2017
  4. Právnická firma roka 2017
    25. apríl 2017
  5. HR pre digitálny svet 2017
    25. apríl 2017

Partneri

Organizačný garant

Generálni partneri

Reklamný partner

Mediálni partneri

Produkčný partner

Kontakt

Nina Dzedzinová
email: nina.dzedzinova@newsandmedia.sk

News and Media Holding a.s.
TREND konferencie
Bajkalská 19B
832 15 Bratislava 2
tel: (02) 3213 1212

Tento web používa cookies