Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
84 dní
Športový manažment 2017

Športový manažment 2017

21. september 2017 | x-bionic sphere, Šamorín

Minulé podujatia zo série Športový manažment

Slovenskí športovci dosiahli v roku 2016 výnimočné výsledky na olympijských hrách, svetových či európskych šampionátoch i na ďalších podujatiach svetového rangu. Aby si krajina udržala tento trend, potrebuje sa športu venovať systematicky a predovšetkým podporovať mladé talenty. Na skvalitnenie športového hnutia by mal slúžiť aj zákon o športe. Nevyhnutnosťou je tiež zlepšenie fungovania zväzov, predovšetkým ich komunikácie smerom k ich členskej základni, teda klubom a športovcom. Dôležitou podmienkou je však aj dostatok podnikateľov, ochotných investovať do športových klubov, a rovnako dostatok veľkých firiem, ktoré sponzorujú športovcov, kluby i športové podujatia. Sú významným a v slovenských podmienkach neodmysliteľným pilierom financovania športu.

Konferencia je platformou na výmenu názorov medzi jednotlivými aktérmi športového diania. Jej cieľom je inšpirovať účastníkov aktuálnymi poznatkami z domáceho prostredia aj zo zahraničia.

Čo užitočné sa dozviete:

  • Ako sa manažuje veľký klub: nazrite dovnútra fungovania úspešnej športovej značky, ktorej popularita presahuje hranice jednej krajiny
  • Prečo sa biznismenom oplatí investovať do športu a čo z fungovania úspešných firiem sa dá preniesť do tejto sféry
  • Športový marketing – ako sa zviditeľniť, čím zaujať médiá a partnerov, ako komunikovať a posilňovať vlastnú značku a prečo nezanedbať media relations, PR či sociálne siete
  • Čo priniesol nový zákon o športe, ako fungujú zmluvy o sponzorstve a aké možnosti podpory volia podnikatelia a súkromné firmy
  • Ako vychovávať majstrov – vybudovanie a manažovanie športovej akadémie, skvalitnenie výchovy mládeže a nábor talentov v novodobej ére
  • Návratnosť investícií: ako sa na partnerstvá pozerajú športovci a samotné značky a čím sa napĺňajú vzájomné očakávania
  • Čo sú nedostatky v riadení domácich športových zväzov a kam smerujú najväčšie z nich

Prihláste sa

Partneri

Organizačný garant

Mediálny partner

Produkčný partner

Kontakt

Daniel Pšenák
email: daniel.psenak@newsandmedia.sk

News and Media Holding a.s.
TREND konferencie
Bajkalská 19B
832 15 Bratislava 2
tel: (02) 3213 1222

Tento web používa cookies