Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
30 dní
Športový manažment 2017

Športový manažment 2017

Kde vziať peniaze na športové sny

21. september 2017 | x-bionic sphere, Šamorín

Minulé podujatia zo série Športový manažment

Slovenskí športovci dosiahli v roku 2016 výnimočné výsledky na olympijských hrách, svetových či európskych šampionátoch i na ďalších podujatiach svetového rangu. Aby si krajina udržala tento trend, potrebuje sa športu venovať systematicky a predovšetkým podporovať mladé talenty.

Na skvalitnenie športového hnutia by mal slúžiť aj zákon o športe. Nevyhnutnosťou je tiež zlepšenie fungovania zväzov, predovšetkým ich komunikácie smerom k ich členskej základni, teda klubom a športovcom. Dôležitou podmienkou je však aj dostatok podnikateľov, ochotných investovať do športových klubov, a rovnako dostatok veľkých firiem, ktoré sponzorujú športovcov, kluby i športové podujatia. Sú významným a v slovenských podmienkach neodmysliteľným pilierom financovania športu.

Konferencia je platformou na výmenu názorov medzi jednotlivými aktérmi športového diania. Jej cieľom je inšpirovať účastníkov aktuálnymi poznatkami z domáceho prostredia aj zo zahraničia.

Čo užitočné sa dozviete:

  • Prečo sa firmám a súkromným investorom oplatí investovať do športu a čo z fungovania úspešných spoločností sa dá preniesť do tejto sféry
  • Športový marketing – ako sa zviditeľniť, čím zaujať médiá a partnerov, ako komunikovať a posilňovať vlastnú značku a prečo nezanedbať media relations, PR či sociálne siete
  • Ako zohnať peniaze na splnenie športových snov a aké sú kroky vedúce k biznisovému úspechu v športe
  • Čo priniesol nový zákon o športe, ako fungujú zmluvy o sponzorstve, čo prináša štatút prijímateľa verejných prostriedkov a ako dostať do odvetvia viac peňazí 
  • Ako vychovávať majstrov – skvalitnenie výchovy mládeže a nábor talentov v novodobej ére na príklade hokejového projektu 
  • Návratnosť investícií: ako sa na partnerstvá pozerajú športovci a samotné značky a čím sa napĺňajú vzájomné očakávania
  • Čo sú nedostatky v riadení domácich športových zväzov a kam smerujú najväčšie z nich v kontexte legislatívnych opatrení 

Fotogaléria z minulého ročníka

Športový manažment, 27.9.12016 - Šport je biznis so zábavou Športový manažment, 27.9.12016 - Šport je biznis so zábavou Športový manažment, 27.9.12016 - Šport je biznis so zábavou Športový manažment, 27.9.12016 - Šport je biznis so zábavou Športový manažment, 27.9.12016 - Šport je biznis so zábavou

Prihláste sa

  1. Od manažéra k lídrovi 2017
    18. september 2017
  2. Športový manažment 2017
    21. september 2017
  3. Ako pritiahnuť ľudí do naozaj dobrých krčiem 2017
    26. september - 03. október 2017
  4. Komunálny manažment 2017
    26. september 2017
  5. Personálny manažment 2017
    03. - 04. október 2017

Partneri

Organizačný garant

Reklamný partner

Mediálni partneri

Produkčný partner

Kontakt

Daniel Pšenák
email: daniel.psenak@newsandmedia.sk

News and Media Holding a.s.
TREND konferencie
Bajkalská 19B
832 15 Bratislava 2
tel: (02) 3213 1222

Tento web používa cookies