Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Športový manažment 2017

Športový manažment 2017

Kde vziať peniaze na športové sny

21. september 2017 | x-bionic sphere, Šamorín

Minulé podujatia zo série Športový manažment

8.00 - 9.00 h

REGISTRÁCIA ÚČASTNÍKOV A RANNÁ KÁVA S TÝŽDENNÍKOM TREND

9.00 - 10.40 h

Zmeny v športe s novou legislatívou – realita a vízie
Zákon o športe priniesol spätnú väzbu, ktorá sa sčasti premietla aj do jeho novely. Aké zmeny sa udiali v systéme riadenia a správy športu a aké kroky treba urobiť pre naplnenie pôvodných ideí a cieľov?
Žaneta Surmajová, riaditeľka odboru legislatívy a aproximácie práva, Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu SR

Riadenie národného zväzu v podmienkach nového zákona o športe
Nová legislatíva priniesla zvýšený záujem spoločnosti o šport, vyššiu transparentnosť, ale aj výrazné zvýšenie administratívnej agendy. Čo to znamená v praxi a ako to ovplyvňuje atlétov?
Peter Korčok, prezident Slovenského atletického zväzu

Zmluva o sponzorstve v športe: bude nástrojom transparentnej podpory športu?
Ako etablovať zmluvu o sponzorstve ako účinný nástroj podpory športu zo súkromných zdrojov a ako dotiahnuť detaily právnej úpravy do takej podoby, aby mala „sedliacku logiku“ a fair play na základe jasných pravidiel?
Peter Sepeši, prokurátor GP, odborný garant, koordinátor a člen pracovnej skupiny na prípravu návrhu zákona o športe

Čo zákon o športe priniesol cyklistickému podujatiu
Organizácia majstrovstiev SR a ČR v cestnej cyklistike ukázala praktické problémy i riešenia vybraných ustanovení zákona o športe. Aký je vplyv právneho poradenstva pri organizácii takéhoto podujatia a sú už všetky subjekty pripravené tak, aby sa zákonné ustanovenia mohli aplikovať v plnom rozsahu?
Roman Šulhánek, advokát, advokátska kancelária Soukeník – Štrpka

10.40 - 10.50 h

PRESTÁVKA

10.50 - 12.30 h

Štatút prijímateľa verejných prostriedkov
Čo zahŕňa pojem štatút prijímateľa verejných prostriedkov a aké sú povinnosti prijímateľa prostriedkov zo štátneho rozpočtu? Kedy nastáva strata spôsobilosti prijímateľa, čo znamená obdobie straty spôsobilosti a ako obnoviť status prijímateľa.
Alica Fisterová, hlavná kontrolórka športu

Zdanenie športovcov v kontexte zákona o športe
Prinesie nová legislatíva v oblasti športu zlepšenie podmienok na zdanenie športovcov?
Peter Hennel, senior manager pre oblasť daní, Deloitte

Ako efektívnejšie pracovať s mládežou a ako v tom pomôže zväz
Čo je cieľom projektu Profil hráča 21. storočia? Ako sa budú interpretovať výsledky diagnostiky? Čo bude motivovať kluby a trénerov na spoluprácu so SZĽH? Aké bude prepojenie s ďalšími projektmi zameranými na mládež?
Ján Filc, člen trénersko-metodickej komisie SZĽH, tréner majstrov sveta z Göteborgu 2002

12.30 - 13.30 h

OBED

13.30 - 15.00 h

Päť rokov medzi ruskými gigantmi
Čo hokejovému Slovanu Bratislava prináša a čo berie účinkovanie v druhej najsilnejšej lige svet KHL? Je vôbec možné na Slovensku dlhodobo uživiť globálny športový produkt?
Patrik Ziman, generálny manažér HC Slovan Bratislava

Iba tradícia a dobré meno nestačí
Ako sa organizuje svetové podujatie na Slovensku a ako sa naň získavajú peniaze? Košický Medzinárodný maratón mieru sa teší diváckemu záujmu, stačí to na to, aby nevytváral stratu?
Branislav Koniar, výkonný riaditeľ Medzinárodného maratónu mieru

Kde zohnať peniaze na splnenie športového sna
Koľko stojí účinkovanie v profesionálnom motoristickom športe? Oplatí sa ekonomicky vyraziť na rely Dakar a kde na to vziať?
Ivan Jakeš, motocyklový pretekár, ktorý absolvoval desaťkrát prestížnu Rely Dakar

Prečo je Fortuna liga aj „Naša liga“?
Ako sa pracuje s marketingom na úrovni najvyššej futbalovej ligy? Koľko futbalu má byť v televízii?
Ivan Kozák, prezident ÚLK, bývalý slovenský futbalový reprezentant a legionár, ktorý odohral významnú časť svojej kariéry v Nemecku
Michal Mertinyák, výkonný riaditeľ ÚLK a bývalý klubový funkcionár, ktorý prešiel v rámci klubového futbalu viacerými funkciami

15.00 - 15.10 h

PRESTÁVKA

15.10 - 16.45 h

Marketing športu založený na hodnotách
Marketing športu v čase digitálnej transformácie. Zmena perspektív v kúzelnom trojuholníku: produkt, trh, používatelia. Ako vytvárať hodnotu z hodnôt s využitím Sport Business Intelligence?
Jana Nová, odborníčka na športový marketing, Fakulta športových štúdií, Masarykova univerzita v Brne

Tri kroky vedúce k biznisovému úspechu v športe
Športový úspech ani zisk medailí neznamená automaticky aj nových partnerov a zvýšenie tržieb. Nemusíte byť najlepším športovcom či klubom, aby ste sa stali magnetom pre sponzorov a partnerov. Na ceste k biznisovému úspechu v prostredí športu je potrebné zdolať tri stupienky.
Roman Krajniak, konzultant v športovom marketingu, partner SportComm

Čo Uniqe prináša partnerstvo s Veronikou Veléz-Zuzulovou
Kedy značky podporujú šport a za akých okolností sa im oplatí investovať do športu? Prípadová štúdia o partnerstve našej najznámejšej lyžiarky a poisťovne. Aký efekt má spolupráca pre
značku?
Silvia Vlasková, Head of Marketing & PR, Uniqa

Po kariére do biznisu
Uplatniť sa aj po kariére je výzva, ktorej čelí mnoho športovcov. Ako si s ňou poradil bývalý cyklistický reprezentant, spolumajiteľ značky cyklistického oblečenia Isadore Apparel, ktoré sa šije na Slovensku a predáva do celého sveta?
Peter Velits, podnikateľ, bývalý reprezentant v cestnej cyklistike

Prihláste sa

Partneri

Organizačný garant

Reklamný partner

Mediálni partneri

Produkčný partner

Kontakt

Daniel Pšenák
email: daniel.psenak@newsandmedia.sk

News and Media Holding a.s.
TREND konferencie
Bajkalská 19B
832 15 Bratislava 2
tel: (02) 3213 1222

Tento web používa cookies