Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
TREND Marketing Summit 2017

TREND Marketing Summit 2017

Ako na skutočne efektívne kampane

13. jún 2017 | Grand Hotel River Park, Bratislava

Minulé podujatia zo série Marketing summit

img

Dominic Lyle, Director General, EACA

Od roku 2002 je generálnym riaditeľom Európskej asociácie komunikačných agentúr (EACA), ktorá v Bruseli zastupuje záujmy reklamnej brandže. Predtým pracoval 25 rokov v reklamnom priemysle. Pôsobil v oblasti vzťahov s verejnosťou pre britské spoločnosti a priemyselné organizácie. V roku 1994 sa presťahoval do Bruselu, kde založil PR oddelenie globálnej agentúrnej siete Group Porter Novelli patriacej ku skupine Omnicom. V EACA koordinoval iniciatívy komunikačných agentúr, zameraných na spoločenskú zodpovednosť, obezitu, alkoholické nápoje, reklamu pre deti, samoreguláciu a súťaže efektivity reklamných prác.

img

Ondřej Sláma, Performance Director, Adexpres

Online marketing ho baví a živí od roku 2006. Skúsenosti zbieral tak na strane médií, aj ako freelancer, zamestnanec agentúry vo Veľkej Británii a nakoniec aj vlastník agentúry INBORN. Vyštudoval marketing a masovú komunikáciu na VOŠP v Prahe a UTB v Zlíne. Zároveň školí ako Google Partners certifikovaný tréner so zameraním na videoreklamu. V agentúre Adexpres aktuálne riadi Performance oddelenie.

img

Polle de Maagt, Digital & Brand Consultant, Ministry of World Domination

Marketingový konzultant, ktorý mení spoločnosti v duchu, aby bolo menej o reklame a viac o činoch. Za posledných desať rokov pracoval na značke a projektoch pre spoločnosti ako Nike, Starbucks, Ikea, Lego či aerolínie KLM Royal Dutch Airlines.

img

Fredrik Strauss, Head of Programmatic, MittMedia

Odborník na digitálny marketing s vyše 15-ročnou praxou, je špičkou v oblasti programatického spôsobu nakupovania reklamy. V roku 2002 založil (a neskôr predal) firmu Admeta, ktorá ponúkla nástroj na adtracking a adserving pre agentúry a zadávateľov. Spoločnosť vytvorila tiež jednu z prvých SPP platforiem pre publisherov a spolupracovala s mediálnymi skupinami ako Sky, Spiegel, Agora, Onet, Sanoma a ďalšími. V súčasnosti je partnerom v spoločnostiach Yieldbird.com a Real Audience AB, v MittMedia riadi programmatic.

img

Juraj Pobjecký, stratég, Zaraguza

Stratég v agentúre Zaraguza, ktorá je jednou z top kreatívnych agentúr v rámci Česka a Slovenska. Jurajov background je v primárne v digitálnom svete, avšak niekoľko rokov sa venuje komunikačným stratégiám v celom 360-stupňovom mixe. V roku 2014 reprezentoval Slovensko na Cannes Young Lions, v roku 2015 pracoval na známej kampani Fofola, ktorá získala zlatú Euro Effie a v tom istom roku sa stal Top Strategy Directorom roka.

img

David Krátký, Marketing Associate, Uber

V spoločnosti Uber je zodpovedný za marketingové aktivity na Slovensku a v Českej republike, či už ide o rider alebo driver marketing. Pred príchodom do spoločnosti mal v agentúre Havas na starosti podlinkovú a retailovú komunikáciu spoločnosti T-Mobile Czech Republic, a. s., alebo sociálne siete v TEDxVienna.

img

Marek Didák, Creative Director, Hype

Kreatívny riaditeľ a spoluzakladateľ digitálnej agentúry Hype. Začínal ako social media marketér a neskôr pôsobil ako konzultant pre malé a stredné spoločnosti. Ulietava si na najnovších digitálnych trendoch, čo sa odráža aj v pravidelnej relácii #DigiNews, kde zhŕňa najpodstatnejšie novinky, ktoré sa udiali za posledný mesiac na internete. Okrem toho je moderátorom business show Insight, do ktorej si volá známe osobnosti podnikateľského a marketingového sveta.

img

Anton Repka, PR & media director, Pohoda

Je PR a media directorom najväčšieho domáceho hudobného festivalu, pod jeho vedením sa komunikácia rozšírila o nového formáty. Kreatívne oznamovanie mien spojené so súťažami a hádankami, či akustické verzie účinkujúcich natočené v srdci areálu festivalu priniesli niekoľkonásobné zvýšenie zásahu v online prostredí. Anton pôsobil aj v televízii Ta3 a spoločnosti Creative Web (ZlavaDna.sk) ako senior copywriter, popri tom vyštudoval kompozíciu na konzervatóriu. Vášeň pre hudbu, marketing a písanie spojil v práci pre Pohodu.

img

Ján Anguš, spolumajiteľ, Fusakle

Je zakladateľom značky štylizovaných ponožiek Fusakle, ktoré spájajú tradíciu a nové, moderné motívy. Za rok a pol predala firma vyše 100-tisíc párov, a to aj vďaka sviežej komunikácii a budovaniu značky. Ján využíva svoje dlhoročné skúsenosti z marketingu a reklamy. V roku 2010 založil donáškovú službu jedla MoshiMoshi.sk. V minulosti riadil na Slovensku aj event & ticket portál Eventim.sk.

img

Kamil Charvát, Strategy Director, MUW Saatchi & Saatchi

Od roku 2013 pôsobí ako Strategy Director v agentúre MUW Saatchi & Saatchi, predtým bol päť rokov strategy plannerom. Venuje sa klientom ako Slovak Telekom, ČSOB, Pilsner Urquell, Aupark, Rádio Expres, Komunálna poisťovňa, Kooperativa a ďalším. Už počas školy pracoval v marketingovom výskume TNS SK, neskôr strávil rok pri spúšťaní slovenskej pobočky banky HSBC.

img

Peter Kontra, Managing Director, Wiktor Leo Burnett

Trinásť rokov riadi agentúru Wiktor Leo Burnett, do ktorej prišiel ešte v roku 2000. Počas dlhoročného pôsobenia v reklame pracoval na komunikačných projektoch značiek vo všetkých produktových kategóriách. Autorsky sa podieľal na niekoľkých projektoch, ktoré získali ocenenia na lokálnych a zahraničných kreatívnych súťažiach vrátane Effie. Absolvoval niekoľko tréningových stáží v rámci pobočiek Leo Burnett Wordwide (Chicago, Frankfurt, Londýn, Budapešť). Je členom prezídia Klubu reklamných agentúr Slovenska.

img

Dušan Viszt, Commercial Marketing Director, Sberbank Europe

Od roku 2013 pôsobí vo Viedni ako riaditeľ marketingu pre bankovú skupinu Sberbank pôsobiacu na ôsmich trhoch v Európe. V rokoch 2011 - 2013 stál za rebrandingom Prima banky, v rokoch 2006 - 2010 pôsobil aj ako člen predstavenstva zodpovedný za marketing v Heineken Slovensko. Kariéru začínal v medzinárodných reklamných agentúrach, okrem iných pracoval pre klientov ako Orange, Quatro, P&G, SC Johnson. V rokoch 2010 a 2015 bol predsedom poroty slovenskej Effie, v roku 2011 členom poroty EURO Effie.

img

Alex Strimbeanu, Creative Director, JandL, marketing a reklama

Od roku 2013 kreatívny riaditeľ reklamnej agentúry JandL, ktorá si udržiava pozíciu jednotky v rebríčku TOP KRAS. Alex už viac než 12 rokov s vášňou tvorí kreatívne kampane vo veľkých aj menších agentúrach, či už národných alebo medzinárodných. Viedol tímy a kreatívne oddelenia pri tvorbe nápadov, ktoré získali ocenenia pre rôzne značky v rozličných odvetviach. Pred príchodom na Slovensko bol Group Creative Director v BBDO Bukurešť. S JandLom získal dve zlatá a dve striebra na Effie Awards, z Cannes Lions priniesol dva bronzy a na konte má aj ďalšie ocenenia.

img

Gabriel Czirák, Tech Manager & Co-founder, Marketinger

Vyše dva roky pôsobí v digitálnej agentúre Marketinger, ktorú spolu s kolegami založil. Má niekoľkoročné skúsenosti v online svete, kde si vyskúšal množstvo rolí od performance, cez programovanie až po riadenie komplexných projektov s mnohopočetným tímom. Vždy sa snaží nachádzať riešenia, ako systematizovať a zjednodušovať úlohy, čo sa prejavuje tým, že automatizuje všetko, kde to dáva zmysel.

img

Slavo Danko, Senior Brand Director, Istropolitana Ogilvy

Z akademickej pôdy, na ktorej prednášal americkú literatúru, sa cez novinára, PR manažéra a projektového lídra dostal do marketingu a reklamy, kde pôsobí už viac ako 15 rokov. Jeho hlavným zameraním je strategické marketingové poradenstvo. V minulosti ho poskytoval slovenským zastúpeniam svetových značiek ako Philip Morris, P&G, Nissan, IBM, Philips Morris či Heineken, ale marketingovú stratégiu nastavoval aj mimo Slovenska – napríklad pre najväčšieho rumunského telco operátora Romtelecom. V súčasnosti sa zameriava výhradne na stratégiu marketingovej komunikácie VÚB banky.

img

Peter Stopiak, Head of Marketing and electronic media, VÚB banka

Vedie oddelenie marketingu a elektronických médií vo VÚB banke, kde bolo jednou z jeho kľúčových úloh v ostatnom období spustiť upravený pozicioning značky a rozvíjať nový kreatívny koncept. Pred príchodom do VÚB pôsobil v Sberbank a predtým niekoľko rokov v O2, kde mal na starosti sociálne médiá a ešte skôr sponzoring a partnerstvá.

img

Vladimír Cintula, SEO/SEM senior konzultant, RIESENIA.com

Vlado pracuje v RIESENIA.com na pozícii senior konzultanta už vyše 10 rokov. Predstavuje kombináciu dlhoročných skúseností s digitálnym výkonnostným marketingom s technologickým vzdelaním. Je jedným z rešpektovaných odborníkov na automatizáciu a personalizáciu výkonnostných kampaní. Je vedúcim divízie marketingu a hlavným stratégom nástroja AdBOOST.sk. Má všetky certifikáty od Google, na ktoré si spomeniete. Venuje sa najmä strategickým návrhom a konceptom kampaní, technológiám a automatizácií komplexných kampaní na základe online a offline dát.

img

Ján Papač, Strategist & Social Media Specialist, TRIAD advertising

Stratég s minulosťou social media brand managera, ktorý rozmýšľa nad prezentáciou značiek mimo zaužívaných schém. V tíme Mocných sa stará o značky ako Rajo, Uniqa, Ryba Žilina, Tatratea, adidas, Excelent či YIT.

img

Martin Volek, Managing Director, VOLIS International

Spoluzakladateľ digitálnej marketingovej agentúry VOLIS International, ktorú v súčasnosti vedie. Je certifikovaným trénerom Googlu. So svojou agentúrou sa špecializuje na online PR, e-mail a mobilný marketing, sociálne médiá ši plánovanie online marketingových stratégií pre viacero značiek. Je garantom série vzdelávacích podujatí TREND Online Academy. Na Slovensku založil aj zastúpenie jazykovo-vzdelávacej organizácie EF – spoločnosť Jazykové pobyty.

img

Patrik Vavrovič, Managing Director, ContentFruiter

Managing Director a spoluzakladateľ prvej content marketingovej agentúry na Slovensku ContentFruiter, ktorá realizuje content marketing aj pre viaceré známe značky, medzi inými napríklad Viessmann, Baldovská či Kura Kráľovské. Začínal s optimalizáciou pre vyhľadávače, no už viac ako štyri roky sa špecializuje výhradne na content marketing a jeho implementáciu na slovenský a český trh.

img

Juraj Frank, Digital Media & Web Analyst, Orange Slovensko

Juraj sa špecializuje na digitálnu analytiku a stratégiu digitálnych kampaní. Pracuje ako digitálny analytik v spoločnosti Orange Slovensko. Spoluorganizuje nekonferenciu MeasureCamp Bratislava. Pôsobil v digitálnej agentúre Volis International, kde pracoval pre klientov ako Peugeot, Stella Artois, Office Shoes, Slovenské národné divadlo, FashionTV, Ta3 či Rakúsky turizmus. Od roku 2013 sa venuje vzdelávaniu digitálnych agentúr ako certifikovaný tréner Google Partners.

img

Michal Žatkuliak, Sales Director, Ringier Axel Springer

Vedie obchodné oddelenie vo vydavateľstve Ringier Axel Springer. Digitálny predaj predtým dlhoročne zastrešoval v internetovej jednotke Azet.sk, ktorej väčšinovým vlastníkom sa stal práve Ringier, aby a neskôr firmy spojili do jednotnej štruktúry. Michal je zároveň predsedom Správnej rady IAB Slovakia, združenia, ktoré zastrešuje domácich publisherov.

img

Peter Mačinga, člen predstavenstva, Petit Press

Už takmer 10 rokov pôsobí vo vydavateľstve Petit Press. Predtým riadil obchod, výrobu a marketing vo vydavateľstve Perex a ešte skôr v týždenníku TREND. Od roku 2010 z pozície člena predstavenstva zodpovedá za digitálne aktivity vydavateľstva vrátane marketingu, predaja prémiového obsahu a inzercie na Sme.sk a v denníku Sme.

img

Tomáš Bella, šéf online, N Press

Šéfuje onlinu v Denníku N, vo vydavateľstve je zároveň členom predstavenstva a jedným z konateľov. Predtým pôsobil v Sme ako zástupca šéfredaktora a šéf webu. Je spolumajiteľom konzultačnej firmy NextBig, v roku 2010 spoluzakladal spoločnosť Piano Media, kde bol do jesene 2013 riaditeľom. Start-up priniesol prvý spoločný systém spoplatnenia online obsahu, do ktorého sa zapojilo viacero veľkých domácich vydavateľstiev. Firma dnes po vstupe investorov pôsobí globálne.

img

Pavel Zajcev, Head of Direct Sales, News and Media Holding

Vedúci online obchodného oddelenia pre priamych klientov v spoločnosti News and Media Holding. Svoju mediálnu kariéru začínal v Zoznam.sk, kde si prešiel viacerými pozíciami od junior obchodníka až po Head of Sales. Pred nástupom do NMH krátko pôsobil na online oddelení Fun rádia. V súčasnosti okrem NMH pôsobí aj ako člen Správnej rady na pôde IAB Slovakia. Je zakladateľom občianskeho združenia Na hrane, ktoré sa venuje rozvoju adrenalínových športov na Slovensku.

img

Rastislav Kočan, Chief Commercial Officer, GfK Slovakia

V GfK je zodpovedný za akvizíciu nových a starostlivosť o existujúcich klientov, poskytovanie konzultačnej činnosti klientom (Client service), a ďalej za metodiku výskumu a jej spracovanie (Research Consultancy). Zároveň je zástupcom generálneho riaditeľa GfK pre Slovenskú republiku. V spoločnosti GfK pracuje od roku 2002, profesijne sa venuje najmä oblastiam Brand & Customer Experience. V rokoch 2006 – 2015 pracoval ako Sector Leader pre oblasť finančného prieskumu na Slovensku. V súčasnosti je tiež koordinátorom finančného prieskumu pre región CEEMETA v skupine GfK.

img

Ivana Pacoňová, senior copywriter/teamleader, Core4

Iva začala svoju kariéru copywriterky v Core4 už počas školy v roku 2013. Za pomerne krátku dobu stihla pracovať pre niekoľko kľúčových klientov a jej práce sa pravidelne objavujú na kreatívnych festivaloch. Na konte má niekoľko Klincov, Zlatých peciek, kampaní mesiaca podľa Mediálne.sk či najnovších ocenení Digital Pie. Okrem toho je autorkou doteraz najkomentovanejšieho postu na slovenskom Facebooku.

img

Martin Polakovič, copywriter, Core4

Pracoval v agentúre Made by Vaculik a v digitálnej agentúre Core4 pôsobí od roku 2015. Medzi jeho aktuálnych klientov patria Slovenská sporiteľňa, Orange, Pierre Baguette či Webglobe-Yegon. Z hľadiska content marketingu patria medzi najväčšie kampane, na ktorých sa podieľal ako ideamaker, polročná megakampaň pre Space účty s youtuberom Selassiem, ktorý bol prvým youtuberom využitým v outdoore, a Fernet Stock Pranksters, ktorá prvýkrát pracovala s dnešnou podobou prankových videí.

img

Ján Laurenčík, senior konzultant, Pizza SEO

Je jedným z troch senior konzultantov v Pizza SEO. Má 10 rokov skúseností s komplexnými stratégiami v online marketingu. V oblasti webovej analytiky pracoval pre klientov ako Tatra banka, Cetelem, Denník N či Fleming Europe.

img

Daniel Zaiček, Business Development Director, PerformicsB2Bgroup

Svet online marketingu má už za tú dobu, čo v ňom pracuje, celkom dosť „pobehaný“. Okrem slovenského prostredia mal možnosť zažiť, ako sa pracuje v zahraničí, okrem Európy videl aj marketingovú Indiu. Sústredí sa na business development, navrhuje teda stratégie pre rozvoj klientov, čo zahŕňa sledovanie online marketingových trendov, ktoré sa snaží efektívne aplikovať do praxe. Má rád dynamiku v online a jej informačnú nevyčerpateľnosť.

img

Polle de Maagt, Digital & Brand Consultant, Ministry of World Domination

Marketingový konzultant, ktorý mení spoločnosti v duchu, aby bolo menej o reklame a viac o činoch. Za posledných desať rokov pracoval na značke a projektoch pre spoločnosti ako Nike, Starbucks, Ikea, Lego či aerolínie KLM Royal Dutch Airlines.

Prihláste sa

Partneri

Organizačný garant

Generálny partner

Odborní garanti

Partner

Reklamný partner

Mediálny partner

Produkčný partner

Kontakt

Nina Dzedzinová
email: nina.dzedzinova@newsandmedia.sk

News and Media Holding a.s.
TREND konferencie
Bajkalská 19B
832 15 Bratislava 2
tel: (02) 3213 1212

Tento web používa cookies