Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
TREND Marketing Summit 2017

TREND Marketing Summit 2017

Ako na skutočne efektívne kampane

13. jún 2017 | Grand Hotel River Park, Bratislava

Minulé podujatia zo série Marketing summit

8.00 - 9.00 h

REGISTRÁCIA ÚČASTNÍKOV A RANNÁ KÁVA S TÝŽDENNÍKOM TREND

9.00 - 10.20 h

50 odtieňov videa na sociálnych sieťach: Ako na videoobsah, ktorý zaujme?
360°, live, vlog alebo snap… Digitálny svet zaviedol úplne nové pravidlá, ako zákazníci konzumujú video. Poďme sa spolu pozrieť na to, ktoré faktory sú pre úspech v digitálnom svete nevyhnutné.
Marek Didák, Creative Director, Hype

5 vecí, ktoré nás naučila online videoreklama
Programatic zmenil pravidlá hry. Video bolo posledným formátom, ktorý doň vstúpil, ale klasická forma PPC mu bola malá. Onlinom sa živím 11 rokov a ukážem vám najdôležitejšie veci, ktoré ma online videoreklama naučila.
Ondřej Sláma, Performance Director, Adexpres

Product placement je mŕtvy, nech žije #collaboration
Collaboration sa často skloňuje na sociálnych sieťach, najmä v móde a medzi influencermi. Často sa však hashtagom #collab zakrýva obyčajný product placement. Prečo robiť kolaboratívne kampane a ako majú vyzerať?
Ivana Pacoňová, senior copywriter/teamleader
Martin Polakovič, copywriter, Core 4

10.20 - 10.40 h

PRESTÁVKA

10.40 - 12.30 h

Lepšie výsledky pri menších nákladoch – automatizácia a personalizácia multi-channel online kampaní
Personalizácia reklamného posolstva zvyšuje výkon kampaní. Kopu času a nákladov na exekúciu zas dokáže ušetriť automatizácia. Povieme si aj to, v ktorých online médiách viete automatizovať a personalizovať na úrovni konkrétnej cookie.
Vladimír Cintula, SEO/SEM senior konzultant, RIEŠENIA.com

Zabudnite na social media. Je rok 2017
Máš na Facebooku kontent plný grafík z fotobánk? Tak zatvor oči a vyber sa so mnou na cestu digitálnou krajinou, kde je tento model zatvorený v žalári na nedostupnom hrade a hrdinami sú tí, ktorí na fanúšikov číhajú s novými formátmi na nových placementoch. Schématizmus v online, beda ti, ak sa mi postavíš do cesty!
Ján Papáč, Strategist & Social Media Specialist, TRIAD Advertising

Programmatic – chytrá budúcnosť online marketingu
Hate it or love it, programmatic will take over digital. Automatizácia preniká viac a viac aj do digitálneho marketingu. Sofistikované trackovanie, cielenie, segmentácia sa dostávajú na novú úroveň. A my máme možnosť byt pri začiatku programmaticu na Slovensku.
Daniel Zaiček, Business Development Director, PerformicsB2Bgroup

Ako umne využiť programmatic (prednáška v AJ)
Čo sa v programmaticu zmenilo a čo od neho čakávať v nasledujúcich rokoch? Ako nastaviť vhodný PMP deal, ukážu aj príklady konkrétnych zadávateľov. Povieme si aj o tom, ako natívny programmatic môže zabezpečiť 5 až 10-krát vyššiu konverziu.
Fredrik Strauss, Partner, Yieldbird.com; Head of Programmatic, MittMedia

12.30 - 13.30 h

OBED

13.30 - 15.00 h

Panelová diskusia: Stratégie publisherov – recept na úspech v digitále
Online je najdynamickejšie rozvíjajúcim sa mediatypom. Ako vychádzajú médiá v ústrety zadávateľom, aké sú trendy v online kampaniach a kam sa budú posúvať? A čo samy – ako si poradia s aktuálnymi výzvami na čele so silnejúcou konkurenciou?
Michal Žatkuliak, Sales Director, Ringier Axel Springer, predseda Správnej rady IAB Slovakia
Pavel Zajcev, Head of Direct Sales, News and Media Holding, podpredseda Správnej rady IAB Slovakia
Peter Mačinga, člen predstavenstva, Petit Press
Tomáš Bella, šéf online, N Press

Ako vyladiť online kampaň vďaka správnemu mixu kanálov
S rastúcimi investíciami do digitálu stúpa potreba rozdeľovať mediálny budget na základe skutočného prínosu rôznych médií k predajným výsledkom. Odmerať výkonnosť kanálov je dnes ľahké, ako však odmerať ich spoločný prínos? Na modelovom príklade si ukážeme metódy, ako vybrúsiť kampane s cieľom čo najlepšej návratnosti investície.
Juraj Frank, Digital Media & Web Analyst, Orange Slovensko

15.00 - 15.10 h

PRESTÁVKA

15.10 - 16.45 h

Content marketing má silu zvyšovať predaj, ak sa robí strategicky
Tvoriť „nejaký“ obsah na blogu nestačí. Aby vám obsah prinášal konverzie, musí byť strategicky nastavený, s jasným cieľom a tiež musí prinášať skutočnú hodnotu pre potenciálneho zákazníka. Ak stratégiu nemáte, prichádzate nie len o šancu vybudovať si so zákazníkom naozaj silný vzťah, ale aj možnosť ovplyvniť váš predaj vďaka content marketingu.
Patrik Vavrovič,Managing Director, ContentFruiter

Analytika v digitálnom marketingu
Čo vieme o návštevníkoch nášho webu? Vieme, ktorý používateľ je zároveň náš offline zákazník? Ako vieme z týchto dát vyťažiť v marketingu čo najviac? Reč bude o tom, prečo je dôležité zbierať digitálne dáta a prepájať ich s dátami z „kamennej“ predajne a stavať na nich efektívnejšie kampane.
Ján Laurenčík, senior konzultant, Pizza Seo

Prečo by aj váš web mal byť automatizovaný
S automatizáciou sa stretávame každý deň. Podobne ako už ani vo výťahu nie je potrebná obsluha, vaša webstránka môže množstvo činností automatizovať. Navyše, takáto automatizácia neslúži len na znižovanie nákladov, ale aj na zvyšovanie predaja.
Gabriel Czirák, Tech Manager & Co-founder, Marketinger

Zákaznícka skúsenosť v online podnikaní
Zákaznícky servis je marketing budúcnosti. Excelentný zákaznícky servis je proces neustáleho zlepšovania sa. Zistite, ako začať s jeho zlepšovaním vo vašom online podnikaní. Reč bude o tom, ako customer service zvládnuť na najvyššej úrovni – ktorým chybám sa vyhnúť pri sociálnych médiách, call centre, live chate či chatbote.
Tomáš Vatrt, spoluzakladateľ, Adbee

Prihláste sa

Partneri

Organizačný garant

Generálny partner

Odborní garanti

Partner

Reklamný partner

Mediálny partner

Produkčný partner

Kontakt

Nina Dzedzinová
email: nina.dzedzinova@newsandmedia.sk

News and Media Holding a.s.
TREND konferencie
Bajkalská 19B
832 15 Bratislava 2
tel: (02) 3213 1212

Tento web používa cookies