Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
TREND Marketing Summit 2017

TREND Marketing Summit 2017

Ako na skutočne efektívne kampane

13. jún 2017 | Grand Hotel River Park, Bratislava

Minulé podujatia zo série Marketing summit

8.00 - 9.00 h

REGISTRÁCIA ÚČASTNÍKOV A RANNÁ KÁVA S TÝŽDENNÍKOM TREND

9.00 - 10.20 h

Vyrastáme v digitálnom svete (prednáška v AJ)
Čo nás naučilo 20 rokov súťaže Euro EFFIE o efektívnosti marketingovej komunikácie?
Dominic Lyle, Director General, EACA

Vykašlite sa na stratégiu. Buďte úžasní (prednáška v AJ)
Priveľa času nad zostavovaním stratégií a powerpointom často dokáže prekryť to, na čom naozaj záleží: aby bol zákazníci šťastní. Povieme si o príkladoch z praxe, ktoré ukazujú, akú cestu musia značky absolvovať, aby sa dostali do stredobodu záujmu spotrebiteľov a stali sa jedinečnými. 
Polle de Maagt, Digital & Brand Consultant, Ministry of World Domination

10.20 - 10.40 h

PRESTÁVKA

10.40 - 12.30 h

Čo sme vyskúšali a čo sme sa naučili pri online videu
Príďte si pozrieť, ako pracovať s týmto megatrendom tak, aby ste šetrili vaše mediálne výdavky. Spoločne si prejdeme prierez zistení z desiatok kampaní zo Slovenska a z Česka.
Juraj Pobjecký, stratég, Zaraguza

Prosíme o pozornosť alebo prečo by značky mali vyzerať menej zúfalo (prednáška v AJ)
Reklama pôsobí zúfalo. Pozornosti sa dožaduje krikom, prenasleduje vás po webe a spamuje mailami. A tak zákazníci od reklamy utekajú. Ako môžeme toto správanie zmeniť alebo zvrátiť?
Alex Strimbeanu, Creative Director, JandL, marketing a reklama

TREND Kampaň roka
Kreatívne nápady agentúr zbiera TREND po celý rok a na podujatí TREND Marketing Summit oceňuje trojicu najlepších spomedzi víťazov Kampane mesiaca

Nominované kampane (v abecednom poradí):
1. Made by Vaculik – Už 10 rokov pomáhame (Dobrý Anjel)
Peter Ižo, kreatívny riaditeľ, Made by Vaculik

2. Oliver Agency, Elite Solutions – Dobré dáta (O2)
Juraj Bartoš, Creative Director, Oliver Marketing
Markéta Plichtová, Social Media Manager, O2

3. Wiktor Leo Burnett – Projekt 73 (Zlatý Bažant – Heineken Slovensko)
Štefan Andrejco, Creative Director, Wiktor Leo Burnett
Martin Keder, Senior Copywriter, Wiktor Leo Burnett

12.30 - 13.30 h

OBED

13.30 - 15.00 h

Ako na Slovensku funguje sponzoring
Ktoré sponzorované podujatia najviac pomáhajú značkám? Ako z toho profitujú? Má sponzoring na Slovensku význam?
Rastislav Kočan, Chief Commercial Officer, GfK

Čo urobí známa osobnosť známej značke?
Po štyroch rokoch konceptu s lepičmi VÚB banka vtiahla do komunikácie celebritu. Tvárou banky sa stala Petra Polnišová. Čo dáva a čo berie imidžu banky?
Slavo Danko, Senior Brand Director, Istropolitana Ogilvy
Peter Stopiak, vedúci oddelenia marketingu a elektronických médií, VÚB banka

Uber: Svetová značka na slovenskom trhu
Uber si zakrátko získal tisícky fanúšikov ako pohodlná náhrada taxislužieb. Na slovenskom trhu však začínal prakticky od nuly. Ako sa buduje značka a povedomie u potenciálnej cieľovky? Čo sú marketingové stratégie a využívané kanály?
David Krátký, Marketing Associate, Uber

Ponožky, ktoré majú motivovať na zmenu myslenia
Nepredávame len ponožky, tie majú byť prostriedkom na šírenie osvety, tvrdí slovenská značka Fusakle. Za pár mesiacov si získala množstvo zákazníkov a priaznivcov. Ako na marketing pri minimálnom rozpočte?
Ján Anguš, spolumajiteľ, Fusakle

15.00 - 15.10 h

PRESTÁVKA

15.10 - 16.45 h

Event marketing: čo sa dá naučiť od Pohody
Najväčší domáci festival funguje od roku 1997 – marketingovo od ústneho podania, cez OOH, print, elektronické médiá, online a späť. Ako udržať pozornosť na stránkach akcie, ktorá trvá tri dni, počas celého roka?
Anton Repka, PR & media director, Pohoda

Ake výhody a šance prináša cielenie na gay komunitu na Slovensku
V zahraničí je bežné, že firmy robia cielený „gay marketing“. Ak komunikujú správne, stávajú sa „love brandom“ tejto komunity – tá je k nim potom lojálnejšia a míňa viac peňazí. Na Slovensku je táto téma v rámci marketingu tabu. Na slovenskej prípadovej štúdii ukážeme, ako vám „4 %“ vedia priniesť 20 % obratu.
Martin Volek, CEO, Volis International / Google Partners Trainer 

Panelová diskusia: Efektivita, ktorá predáva
Na čo zákazník počúva a čo ho odradí? Prečo je dôležité prísť nielen s brilantnou kreatívnou ideou, ale vytvoriť k nej aj efektívnu marketingovú stratégiu? Počas svojej existencie sa v národnej súťaži EFFIE Awards Slovakia vystriedali tí najlepší z najlepších, najefektívnejší z najefektívnejších. Čo mali spoločné? Prečo víťazi vyhrali? A prečo by ste to tento rok nemohli byť vy? Diskusia o tom, ako vytvoriť efektívnu kampaň a ako za ňu získať prestížne ceny.
Peter Kontra, Managing Director, Wiktor Leo Burnett
Kamil Charvát, Strategy Director, MUW Saatchi & Saatchi
Dušan Viszt, Head of Marketing CEE, Sberbank Europe

Prihláste sa

Partneri

Organizačný garant

Generálny partner

Odborní garanti

Partner

Reklamný partner

Mediálny partner

Produkčný partner

Kontakt

Nina Dzedzinová
email: nina.dzedzinova@newsandmedia.sk

News and Media Holding a.s.
TREND konferencie
Bajkalská 19B
832 15 Bratislava 2
tel: (02) 3213 1212

Tento web používa cookies