Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
TREND Marketing Summit 2018

TREND Marketing Summit 2018

14. jún 2018 | Kino CINEMAX BORY Mall, Bratislava

Minulé podujatia zo série Marketing summit

Tradičnú marketingovú konferenciu, ktorú zastrešuje týždenník TREND, určenú pre marketérov, ľudí z reklamných, mediálnych a PR agentúr či kreatívneho a online prostredia, predstavujeme v roku 2018 v novom koncepte, ktorý umožní širší priestor pre ťažiskové témy v hlavnej sále a ešte viac do hĺbky dovolí ísť vo zvyšnej časti programu, postavenej z odborných seminárov vedených v užšom kruhu workshopovým spôsobom.

Marketing Summit sa sťahuje z hotelov a konferenčných sál – podujatie prvý raz hostí netradičný, ale o to zaujímavejší priestor CINEMAX BORY Mall v Bratislave s komfortným sedením v kinosálach, väčšou kapacitou a priestranným foyer na občerstvenie počas prestávok.

Premiérovo zároveň predstavujeme viac druhov cenových variantov vstupeniek – okrem celého programu sa možno samostatne registrovať aj na vybrané semináre, čím podujatie otvárame pre ešte viac účastníkov z rôznych segmentov a s rôznymi preferenciami (viac informácií v časti Registrácia).

Odbornými garantmi podujatia sú Klub reklamných agentúr Slovenska a Asociácia digitálnych mediálnych agentúr.

Témy hlavnej sály Marketing Summitu

V Main Hall sa v rámci celodenného programu z úst Davida Zappeho, marketingového riaditeľa Heinekenu, dozviete, ako marketing poňal na slovenskom trhu tento výrobca piva a čo sa dá naučiť z jeho úspešných kampaní. Privítame tiež zástupcov Poštovej banky, ktorí odprezentujú, koľko úsilia bolo za rozsiahlym rebrandingom a repozicioningom tradičnej značky a aké výsledky prináša nový komunikačný koncept.

Zahraničným hosťom konferencie bude kreatívny riaditeľ Oliver.Agency David Shanks, ktorý priletí z Londýna a hovoriť bude o tom, čo znamená byť kreatívny v dnešnom marketingu a či vlastne vieme, čo si pod kreativitou v súčasnosti predstaviť. Milan Šemelák, ktorý má za sebou práce pre značky z celého sveta vrátane slovenského O2, osvieži program mierne provokatívnym vystúpením s názvom How to build a brand in the age of bullshit.

Z Česka na Marketing Summit príde zástupca spoločnosti AdForm Ondřej Bartůněk, ktorý sa bude venovať tomu, ako aplikácia umelej inteligencie ovplyvní marketérov. Šéf spoločnosti DataConcept Branislav Kohl s kolegyňou Martinou Kičinovou ukážu aj na lokálnych príkladoch, ako sa dajú s dobrou analytikou a personalizáciou zvýšiť tržby.

Do metrík Facebooku a správneho vyhodnocovania kampaní nás zasvätí Bohumil Pokštefl, šéf úspešného slovenského startupu Kontentino. Slavomíra Salajová sa pozrie na to, ako nesiahať reklamou do morálneho bahna. Rastislav Kočan z GfK predstaví exkluzívne dáta pre Marketing Summit o tom, ako ľudia na Slovensku v skutočnosti sledujú audiovizuálny obsah a kto má v súboji YouTube verzus televízie v skutočnosti navrch.

Pribudli semináre pre menšie skupiny

V troch menších sálach sa bude počas celého dňa konať niekoľko seminárov a tréningov. V rámci nich sa účastníci dozvedia, ako využívať všetky nástroje YouTube, aké sú praktické aspekty správy a využitia dát v marketingu či ako robiť efektívny influencer marketing.

Samostatné interaktívne semináre sa budú venovať súčasným potrebám hovorcov a ich zručností, ale aj tomu, ako si vybrať agentúru, koľko ich treba a ako nastaviť čo najlepšie vzájomné fungovanie, respektíve, ako prínos a výsledky spolupráce vyhodnotiť.

Unikátny tréning pre päticu ľudí bude mať Milan Šemelák, ktorý v rámci sedení „jeden na jedného“ odovzdá svoje know-how o pozicioningu značky, kreatívnej stratégii a inováciách. V online časti sa zameriame aj na to, prečo je pre rast biznisu potrebná prepracovaná obsahová stratégia a ako by mal vyzerať web, ktorý obstojí v roku 2018.

Prihláste sa

Partneri

Generálny partner

Mediálni partneri

Kontakt

Daniel Pšenák
email: daniel.psenak@newsandmedia.sk

News and Media Holding a.s.
TREND konferencie
Bajkalská 19B
832 15 Bratislava 2
tel: (02) 3213 1222

Tento web používa cookies