Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
TREND Marketing Summit 2018

TREND Marketing Summit 2018

14. jún 2018 | Kino CINEMAX BORY Mall, Bratislava

Minulé podujatia zo série Marketing summit

8.00 - 9.00 h

REGISTRÁCIA ÚČASTNÍKOV A RANNÁ KÁVA S TÝŽDENNÍKOM TREND

9.00 - 10.30 h

Keď sa značka stavia nanovo: Poštová banka (prípadová štúdia)
Začiatkom vlaňajška zmenila Poštová banka logo aj komunikáciu a odhodlala sa k najväčším zmenám vo svojej histórii. Nový prístup jej priniesol pozoruhodné výsledky. Pozrite sa do zákulisia tohto procesu – ako sa robí úspešný rebranding a repozicioning v slovenských podmienkach?
Silvia Wenderlová, vedúca oddelenia marketingovej komunikácie, Poštová banka
Martin Keder, Associate Creative Director, Wiktor Leo Burnett

Ideme vlakom
Ako sa robí komunikácia spoločnosti s národnou zodpovednosťou? V úvode roka odštartovali železnice sviežu netelevíznu kampaň, ktorá hovorí o výhodách cestovania vlakom. Ako zafungovala?
Marek Lukoťka, vedúci oddelenia marketingovej komunikácie, Železničná spoločnosť Slovensko 

Ako budovať brand v Dobe bullshitnej
Intenzívna polhodina o najviac nepochopenom (buzz)worde v modernej ére marketingu: brand. Prečo sme prestali chápať, čo je značka? Ako sa dostať späť k základom? Čo je šesť typov hovadín, ktoré škodia vašej značke, a ako proti nim bojovať? Praktický pohľad, ktorý vám umožní objaviť status toho, čo voláme značka.
Milan Šemelák, practitioner, CreateValue / global chief disruption officer, Inside
Ideas Group

10.30 - 11.00 h

PRESTÁVKA

11.00 - 12.30 h

Ako sa (znovu) zrodí značka
Stručný pohľad do pôrodnice a operačnej sály značiek. Momenty pravdy vo vzťahu značky so spotrebiteľmi – ako sa na ne pripraviť, ako založiť vzťah na pravde a ako ho dlhodobo udržať.
David Zappe, Marketing Director, Heineken

Nobody knows anything about creativity any more (prednáška v angličtine s tlmočením)
Aby sme boli efektívni v dnešnom kreatívnom svete, potrebujeme zahodiť takmer všetko, v čom sme sa roky zdokonaľovali: akceptovať rôzne prístupy k času, exekúcii, nápadom, postupom, špecializácii, ale aj ku konkurencii. Zabudnite na brainstormingy, porady, prezentácie aj hierarchiu. Povieme si, ako môžu klienti pracovať novým spôsobom a aký môže byť efektívnejší prístup agentúr k biznisu.
David Shanks, Creative Director, Oliver.Agency

Klasické televízie, YouTube, Netflix… Ako ľudia na Slovensku sledujú audiovizuálny obsah?
V posledných rokoch sa zvyklo hovoriť, že Slováci, a špeciálne mladí, už klasickú lineárnu televíziu nepozerajú. Že „všetko je na webe“. Že všetci už len sťahujú a streamujú. Ale to nie je celkom pravda...  Ako v skutočnosti na Slovensku celkovo vyzerá sledovanie audiovizuálneho obsahu (cez všetky kanály a zariadenia), zisťovala GfK Slovakia v štúdii ViewScape. Predstavíme vám najzaujímavejšie výsledky.
Július Filo, Sector Leader | Financial Services & Technology, GfK Slovakia

12.30 - 13.30 h

OBED

13.30 - 15.15 h

Ako nesiahať reklamou do morálneho bahna
Ako sú v súčasnosti vnímané etické pravidlá zobrazenia človeka v reklame? Prečo sa tvorcovia často nedokážu vyhnúť stereotypom a zobrazujú ženy či mužov ako sexuálne atrakcie? O čo citlivejšie vnímame zobrazenie dieťaťa či staršieho človeka v reklame? Môže byť aj pravdivá informácia neetická v reklame na služby?
Slavomíra Salajová, podpredsedníčka Rady pre reklamu

Strojové učenie a umelá inteligencia v marketingu
Nahliadnite do súčasných spôsobov využitia strojového učenia a umelej inteligencie v online marketingu. Zástupca technologickej spoločnosti AdForm načrtne, ako bude vyzerať blízka budúcnosť a akú úlohu v tejto vízii budúcnosti bude hrať ľudský faktor.
Ondřej Bartůněk, Platform Solutions Lead Czech Republic, Turkey & UAE, AdForm

TREND Kampaň roka
Zoznámte sa s trojicou nominovaných kampaní v ankete týždenníka TREND a spoznajte víťaza

Nominované kampane (v abecednom poradí podľa mena agentúry):
Effectivity Powered by Publicis – Olejové jazero (Ekotopfilm)
Soňa Podstupková, copywriter, Zuzana Garaiová, account manager

Made by Vaculik – Čiapka (Dobrý anjel, Nadácia Markíza)
Martina Obertová, art director, Martina Babicová, account manager 

Zaraguza CZ – (Ne)zanedbateľná čiastka (Magna)
Michal Pastier, Group Creative Director

15.15 - 15.40 h

PRESTÁVKA

15.40 - 16.45 h

Kedy vám analytika, automatizácia a personalizácia zarobia viac peňazí 
Nové technológie v marketingu umožňujú pohľad na zákazníka naprieč rôznymi komunikačnými kanálmi. Zefektívňujú komunikáciu a pomáhajú zvyšovať tržby. Ukážeme si, ako ich použiť čo najefektívnejšie, a na základe skúseností aj zo slovenského trhu si povieme, čo na zákazníkov funguje a na čo radšej zabudnúť.
Branislav Kohl, partner, DataConcept
Martina Kičinová, Marketing CTO, DataConcept

Ako správne vyhodnocovať (kontroverzné) facebookové metriky
Je Facebook video view naozaj videnie? Čo je to vlastne ten engagement postu? Ako chápať jednotlivé metriky, na čo si dať pozor pri ich vyhodnocovaní a prečo niektoré z nich môžu byť kontroverzné.
Bohumil Pokštefl, CEO, Kontentino

Organizátori si vyhradzujú zmenu programu a prípadné časové posuny

Prihláste sa

Partneri

Generálny partner

Mediálni partneri

Kontakt

Daniel Pšenák
email: daniel.psenak@newsandmedia.sk

News and Media Holding a.s.
TREND konferencie
Bajkalská 19B
832 15 Bratislava 2
tel: (02) 3213 1222

Tento web používa cookies