Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
TREND Marketing Summit 2018

TREND Marketing Summit 2018

14. jún 2018 | Kino CINEMAX BORY Mall, Bratislava

Minulé podujatia zo série Marketing summit

8.00 - 9.00 h

REGISTRÁCIA ÚČASTNÍKOV A RANNÁ KÁVA S TÝŽDENNÍKOM TREND

9.10 - 10.30 h

W1 - YouTube od A po Z. 10 tipov, ako využiť všetko, čo dokáže
Online špecialita Lukáš Bednár má informácie o YouTube z prvej ruky a teraz je pripravený vám ich odovzdať. Zažite interaktívny seminár o YouTube, ktorý síce pozná každý, ale veľa marketérov ho zďaleka nevyužíva naplno. Pozrieme sa do hlbín YouTube sveta z mediálneho pohľadu. Prečo pri YouTube kampani nezáleží iba na kreatíve a čo všetko ovplyvňuje výkonnosť? Ako pracovať s YouTube audiences a čo všetko môžete nájsť v YouTube Analytics? Dozviete sa ešte oveľa viac.
Lukáš Bednár, Digital Services Integrator, Media and Digital Services

Prvých 5 registrovaných účastníkov má možnosť nechať si od mediálnej agentúry posúdiť výkonnosť svojej kampane na YouTube zdarma pri dodaní podkladov vopred – najmenej v 14-dňovom predstihu pred konaním konferencie.

10.30 - 11.00 h

PRESTÁVKA

11.00 - 12.30 h

W2 - Aké nové zručnosti potrebujú hovorcovia, aby sa nestali zbytočnými? (+ diskusia)
Komunikácia sa vďaka novým trendom a technológiám rýchlo mení a s ňou aj úloha hovorcov. Žijeme v dobe sociálnych sietí a alternatívnych médií, pretlaku informácií, obrovského množstva dostupných dát a tlaku na absolútnu transparentnosť. Sú hovorcovia na tieto výzvy pripravení? Aké zručnosti potrebujú, aby ich zvládli? A budú ešte vôbec potrební?
Vladimír Machalík, riaditeľ komunikácie na Ministerstve pôdohospodárstva SR a predseda Asociácie hovorcov Slovenska
Gabriel Tóth, hovorca v Penta Investments a člen katedry politológie na FiF UK
Adam Valček, vedúci investigatívnych projektov v denníku Sme

12.30 - 13.30 h

OBED

13.30 - 15.00 h

W3 - Ako robiť poriadny influencer marketing, aby prinášal dlhodobý efekt
Kedy spolupracovať s influencerom, blogerom a vlogerom a aký je v tom rozdiel? Na čo si dať pri spolupráci pozor, ako chrániť reputáciu a produkt? Pre koho je spolupráca vhodná a pre koho sa neoplatí? Platená, neplatená, bartrová s managerom/bez managera - koľko ma to bude stáť? Krátkodobé - dlhodobé spolupráce, affiliate programy. Case studies od klientov z úst priamo blogerov a klientov.
Simona Mištíková, Managing Director, Divino
Jana Malaga, Managing Director, Content Agency a zakladateľka Asociácie blogerov
Milan Stupka, manažér korporátnej komunikácie, BMW Group Slovakia

15.00 - 15.45 h

PRESTÁVKA

15.45 - 16.45 h

W4 - Praktické aspekty správy a využitia dát v marketingu
Nechajte sa od experta na data management zasvätiť do možností využitia hlavne 1st a 2nd party dát v online reklame. Dôraz bude kladený na možnosti konsolidácie dátových zdrojov a práce nad dátami, možnosti aktivácie dát a prenášania dát medzi rôznymi systémami, v neposlednom rade aj na povinnosti v súvislosti s ochranou osobných údajov a rôzne aspekty online identity.
Adam Nykles, Platform Solutions Specialist, AdForm

Organizátori si vyhradzujú zmenu programu a prípadné časové posuny

Prihláste sa

Partneri

Generálny partner

Mediálni partneri

Kontakt

Daniel Pšenák
email: daniel.psenak@newsandmedia.sk

News and Media Holding a.s.
TREND konferencie
Bajkalská 19B
832 15 Bratislava 2
tel: (02) 3213 1222

Tento web používa cookies